2014-10-12 [iPhone] Problem vid medlemsskap i flera jaktlag

Hej,

När jag loggar in på mitt konto i iPhone appen så kan jag inte använda mot det jaktlag som har plus utan ser bara det andra laget som inte har plus. Fungerade igår.

För övrigt så kan jag tycka att det är dags med ett lite större test arbete osv innan nya versioner släpps, just nu är det så mkt buggar och problem känns det som. Är ju trots allt betaltjänster med egna kartor/hundpejl.

//Emil

Edited 2015-11-16
2014-10-12

Hej Emil. Vi testar så mycket vi kan och hinner, men eftersom vi är mitt i säsongen så kan vi heller inte gå och hålla på bugfixar för länge utan vill få ut dem innan älgjakten. Båda apparna har i princip helt ny mjukvara som är byggt på ett bättre sätt. Vi har därför fått nya buggar, men de kommer att putsas bort undan för undan.

Jag loggade in med ditt email på min iPhone. Jag hamnade då direkt i Gärdvikens JK. Det såg alltså bra ut. Har du senaste versionen av appen? Den ska heta v 2.0.2 vilket du ser i inloggningsfönstret. Om du har denna version och du ändå har detta problem kan du väl maila [email protected] och ange:

• Jaktlagets namn
• Vilken telefon
• Vilken version av operativsystemet. (För iPhone: Se Inställningar / Allmänt / Om / Version)
• En skärmbild på problemet (För iPhone:
Tryck på knappen på ovansidan telefonen och runda “home” knappen samtidigt så tas en bild på skärmen)

Johan

2014-10-15

Hej,

Har senaste versioner för både iOS och appen.

Provade igen efter du skrivit då kom jag till rätt lag igen.
Dock så saknades alla pass osv vid senare tillfälle, fick då zooma in en hel del och då ploppade de fram plötligt.

Förstår och ser fram emot kommande uppdateringar.

//Emil

Show 1 to 3