2015-08-16 [Android] Samlingstråd appen (the thread is locked)

Varför fungerar inte appen i android Sony Experia. Jag kommer bara fram till nyhetsflöde och kommer inte vidare? HGW

Edited 2015-11-16
2015-08-16

Det ska finnas en kartsymbol uppe till vänster. Det gäller om jaktlaget har Easyhunt+ men det har ett av dina jaktlag. Vad händer om du klickar på den?

2015-08-17

Det kommer fram en karta över hela världen. Med våra kartor också. Jag kommer inte fram till ex forum dokument eller annat. Innan uppdateringen av appen fungerade det.

2015-08-17

Ja det ska komma fram karta på hela världen och med era lokala kartor, så det är riktigt.

Forum och dokument har aldrig funnits i appen. Det finns bara på hemsidan www.easyhunt.com.

2015-08-17

Då har jag väl gått en annan väg kanske öppnat easyhunt med chrome då kommer man ju direkt in på min sida. Jag trodde att appen skulle motsvara sidan.

2015-08-18

Hej, kommer man att kunna finna sina knutna dokument, forum och kalender i mobilappen för android?

2015-08-18

Patrik: Tyvärr inte på kort sikt.

Det skulle bli för dyrt att bygga in alla funktioner i hemsidan på appen. I appen har vi lagt de funktioner vi tycker är viktigast att ha ute på jakt. Som vi ser det så är kartan det absolut viktigaste på jakten. Vi tycker också att Min Sida bör ligga i appen eftersom man kanske under jakten kanske vill ta en bild med appen så att den laddas upp direkt på Min Sida. Många har hört av sig för att de vill ha kalendern och jaktrapporten i appen. Vi har inte tagit beslut på om/när det kommer. Personligen tycker jag att det finns en logik i att man kan göra en jaktrapport direkt efter jakten med mobilen. Övriga funktioner tycker jag funkar på websidan. Man kan ju också gå in på hemsidan med sin mobil, men om man har en liten skärm typ iPhone 4 så är det lite pilligt.

Om det är något du absolut tycker bör finnas i appen så säg till och motivera gärna varför.

2015-08-19

Ser ingen kartsymbol. Endast Nyhetsflöde, Ladda upp och Mina inlägg är tillgängligt.

2015-08-19

Det är precis lika för mig som för Robert M.

2015-08-19

Om något av ens jaktlag har Easyhunt+ så ska kartan synas i appen som en symbol uppe till vänster. Man ser om ens jaktlag har Easyhunt+ under “Konto”. Om något av ens jaktlag säkert har Easyhunt+ och man inte ser en kartsymbol uppe till vänster så maila [email protected] (det har hittills aldrig hänt, men jag kan ju inte veta säkert)

Show 1 to 10