2016-11-08 GPS puck

Har tappat gummiflärpen till laddningshålet på min puck. Var och hur får jag tag på en ny? För övrigt funkar pucken bra.
Med vänlig hälsning Jonas

2016-11-08

Hej Jonas!

Skriv ett mail till [email protected] är du snäll! Det är såklart Easyhunt som ska ordna nya pluppar men vi har inget lager så det är enklast om du har direktkontakt med vår underleverantör i detta. De är väldigt smidiga!

2016-11-20

Tja. Jag har svårt få laddkontaktern att ladda upp pucken.
Har nu testat fem laddar, vad gör jag.
Älskar pucken, men har varit strömlös nu då Inga kontakter funkat?

2016-11-20

Hej Andreas,

Bättre att du går via supportingången. Men du kan ju kolla upp om micro-usb-porten ser ut att ha “tryckts in” i enhetens kropp lite? I så fall är den trasig. De tål inte så mycket tryck inåt har det visat sig, man får vara lite försiktig när man trycker in laddkontakten och den bottnat.

Eventuell fortsättning tar vi via supportingången som sagt.

MVH Ante

2016-11-21

Hej har problem med att pucken hittar inte täckning vad gör man då ????

2016-11-21

Hej Kenth,

Du kan börja med att kolla Telias täckningskarta här: https://www.telia.se/privat/support/tackningskartor

Samt säkerställa med bruksanvisningen och de blinkande lamporna för att se om det verkligen verkar vara problem relaterat just till täckningen.

Du bör också kontrollera saldot som alltid bör vara minst 5 kr då kortet verkar gå ner i hastighet under denna summa.

Om allt ovanstående tyder på att det är ett fel i själva pucken så kan du initiera ett supportärende via support-knappen längst upp på hemsidan. Alternativt reklamera direkt till:

GPSER Sweden AB
c/o Service
Honnörsgatan 2
352 36 Växjö

Tillsammans med dina kontaktuppgifter och en felbeskrivning så får de titta närmare.

MVH Ante

Edited 2016-11-21
2016-11-21

Kenth. Är batteriet, pengar eller täckning kass/slut kan man luras det e nått knas.
Trodde själv så i början.

Show 1 to 7