2013-04-01 mobilsida och bilder

två frågor.
1. sidan funkar över huvud taget inte i någon av de webbsläsare jag har i min telefon. g¨år det att lösa?
2. En medlem vill lägga in en bild på sin hund på medlemssidan. Hon kan lägga in namn osv men bild är förbehållet för administratör. Är det meningen och i så fall varför?

2013-04-08
Edited 2013-04-08
2013-04-08

Hej. Ber om ursäkt för sent svar.

1. Vi jobbar ständigt med förbättringar i de senaste versionerna av Explorer, Chrome, Firefox och Safari men vi har inte lagt så mycket fokus just på användning via telefon men än att det ska gå att använda. På min iPhone 4 funkar det hyfsat.

2. Nej så ska det inte vara. När jag loggar in som vanlig medlem så kan man lägga upp hundbild.

1 & 2: Skicka en felrapport till [email protected] så ska vi felanmäla detta. Vänligen ange
• Ditt problem
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

Med vänlig hälsning
Johan, Krut

Edited 2013-04-08
2013-05-10

Hej igen.

Problemet att bara administratörer kan lägga till bilder på sina hundar i jaktlagsfliken kvarstår. är felanmält men ej fixat

Tack för en annars bra tjänst!

2013-05-12

Hej.
Problemet att bara administratörer kan lägga till bilder på hundar kommer att vara åtgärdat senast den 21e maj, troligen tidigare.

Kul att du gillar tjänsten.

Johan
Krut

Show 1 to 5