2013-04-18 Uppladdning av MMS bild

Hej!

Har Ni problem med uppladdningen av MMS bilder till inlagda åtlar? Jag har kollat inställningarna för min kamera och det funkar att skicka till min epost men nu när jag matat in den som står under “i” et på instruktionerna så funkar det inte..

2013-04-22

Hej! Vi har felanmält detta och det ska funka i nästnästa release som blir ungefär den 20e maj.
Johan, Krut

2013-04-22

Jag tackar för svaret!

2013-05-02

Hej

Vi har rättat felet med MMS-funktionen redan nu. Det betyder inte att det funkar för dig, men kanske. Kan du testa igen och återkomma om det inte funkar?

Bäst är om du mailar till [email protected] och beskriver problemet. Men jag hoppas att det funkar nu..

Johan
Krut

2013-05-27

Hej.

Har ni en fördröjning på att läsa in bilderna, för jag har också testat och det verkar inte fungera. Det fungerar utmärkt att skicka till min e-mail men bilden kommer inte när jag skickar till “[email protected]”.

//Thomas

2013-06-02

Hej

1. Se till att kameran kan skicka MMS. Vi kan kan tyvärr inte ta emot bilder från rena GPRS-kameror som skickar bilden från mail till mail.

2. Testa först att skicka MMS till din egen epost så du vet att det fungerar. Det går alltså att skicka MMS till en mailadress. Se till att att kamerans telefonnummer står som avsändare. Om det inte fungerar, kontakta din teleoperatör.

3. Om testet ovan fungerar, ändra så att kameran skickar MMS till [email protected].

4. Skriv in kamerans telefonnummer i detta fält. Klart!

Har du problem med tjänsten, maila till [email protected].

(Denna instruktion finns nu under i-knappen vid åtelkamerans telefonnummer)

Show 1 to 6