2013-05-10 Kartan i mobilen

Hej

På hemsidan funkar kartan bra. Har ingen JWG karta utan bara JPEG då vår JWG försvunnit på nåt sätt.

Men när man kollar kartan i mobilen har kartan förskjutit sig och pass mm ligger inte korrekt, Är detta pga att det inte är JWG eller går det att fixa? Känns ju ganska avgörande för om man ska fortsätta med Plustjänsten

2013-05-12

Så ska det inte vara. Du kan väl maila till [email protected] och ange

• Ditt problem. Skriv både problemet med att kartan förskjuts och att jgw har försvunnit.
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

Med vänlig hälsning
Johan, Krut

2013-05-23

Hej!

Hur aktiverar man kontot till HUnters Web + i mobilen?

Jag har lagt upp en karta på jaktlagets sida nu men jag vill inte lägga mer tid på att sätta in pass etc innan jag vet hur man når kartan med mobilen.

Jag har appen men jag antar att man måste aktivera konto någonstans?

mvh
Conny

2013-05-26

Det är bara att logga in på appen med samma användarnamn och lösenord som på hemsidan.
Johan
Krut

2013-06-16

Hej jag undrar hur stor areal kan man ha på en karta funkar det med ca5000 ha
Morgan

2013-06-17

Ja, det finns inga begränsningar i arealen. Det tar bara längre tid att ladda upp.

Johan
Krut

2013-09-15

Hittade den nu, det var handahavandefel/ Fredric
Hej
Kan inte hitta mobilappen för Android trots att jag laddat hem den. Det står att den är installerad och jag använde google Chrome. Därav kan jag inte logga in med mitt anv.namn samt lösen. Vad har jag gjort fel? Den borde ligga på telefonen som en mappikon Hunters Web eller.?

/Fredric

Edited 2013-09-18
2013-09-16

Hej

Du ska bara kunna tanka ned “Hunters Web Plus” direkt på telefonen precis som med alla appar. Och, ja, den lägger sig som en ikon som alla andra appar. Märkligt fel. Kan du testa att ladda ned den igen. Funkar det inte så ladda ner en annan gratisapp och se om det funkar. Om det funkar för andra appar men inte för Hunters Web Plus så maila [email protected] och skriv vilken telefonmodell och version av Android du har.

Men det vore bra om du testade själv ordentligt först. Jag tror vi kan ha svårt att lösa denna gåta.

Johan
Krut

2013-09-16

Hej

Du ska bara kunna tanka ned “Hunters Web Plus” direkt på telefonen precis som med alla appar. Och, ja, den lägger sig som en ikon som alla andra appar. Märkligt fel. Kan du testa att ladda ned den igen. Funkar det inte så ladda ner en annan gratisapp och se om det funkar. Om det funkar för andra appar men inte för Hunters Web Plus så maila [email protected] och skriv vilken telefonmodell och version av Android du har.

Men det vore bra om du testade själv ordentligt först. Jag tror vi kan ha svårt att lösa denna gåta.

Johan
Krut

Show 1 to 9