2013-08-20 | Kartor försvunnit | |
---|---|---|
Börje Strandberg
|
Hej vi hade laddat ner egna kartor på vår jaktmark under fliken Marken, med dom har försvunnit liksom rubriken. Mvh bhunter |
|
Edited
2013-08-20
|
||
2013-08-20 | ||
Dennis Bentzer
|
Hej bhunter det hände likadant för mitt jaktlag. jag har försökt att lägga in kartan igen men den kommer upp i en betydligt mindre upplösning än jag haft tidigare. |
|
Edited
2013-08-20
|
||
2013-08-21 | ||
HN |
Hos mig har underrubriken “Karta” försvunnit under Marken. Är det så hos er också? |
|
2013-08-21 | ||
Dennis Bentzer
|
Ja det har den men vad jag har förstått så kommer kartan i fortsättningen att ligga direkt under fliken Marken. |
|
2013-08-22 | ||
Johan Hillborg
|
Jag har bett våra utvecklare att flytta den statiska kartan och lägga den direkt under marken. Användarna blir förvirrade om det finns två kartflikar. Av misstag har de tagit bort den gamla kartfliken helt. Det finns kvar i databasen, så vi ska plocka fram den igen. Det bör vara klart senast på söndag den 25e. Jag ber om ursäkt för detta. Med vänlig hälsning |
|
Edited
2013-08-22
|
||
2013-08-26 | ||
HN |
Behöver jag uppdatera ngt för att få till det som du beskriver i föregående inlägg Johan? |
|
2013-08-27 | ||
Johan Hillborg
|
Nu ska det funka. Kolla igen och hör av er om det är problem. Den statiska jaktlartan har vi nu lagt under direkt under flik “Marken”. Johan |
|
2013-08-27 | ||
Peter Albo
|
Hej vårat jaktlag kan ej få fram våra gamla kartor under fliken Marken. Är det någon ny inställning man får göra? |
|
2013-08-27 | ||
Peter Albo
|
Jag kom på lösningen ang. våra gamla kartor, klicka på texten Marken så kommer dom fram. |
|
2013-08-29 | ||
Jay Bradford
|
Hej, |
|
2013-08-29 | ||
Rune Jonestrand
|
Vår karta har försvunnit!! Fanns tidigare under “Marken”! Vad har hänt? / Rune |
|
Edited
2013-08-29
|
||
2013-08-31 | ||
Admin User |
ÖVF: Jag har felanmält ditt fel. Räkna med att kartorna är tillbaka den 5e eller senast den 10 september. NRJ: Vi har alltså tagit bort fliken “Karta på jaktmarken” för att unvika sammanblandning med menyn Karta. Kartorna som låg där har vi lagt längst ned under fliken Marken. Hittar du dem inte så testa med att rensa cache-minnet. Se grann-tråden här i forumet. Om de ändå inte finns där så maila [email protected] och ange: • Användarnamn MVH |
|
Show 1 to 12 |