2013-10-04 | Kalender/Karta | |
---|---|---|
EG |
Hej, Tack för en bra sida, om vi hoppas bara kommer bli bättre. Kalender Kartan |
|
2013-10-04 | ||
Andreas Agnevik |
Ja att kunna bjuda in deltagare till en kalenderhändelse utan att göra utskick vore uppskattat! |
|
2013-10-04 | ||
Johan Hillborg
|
Email Inbjudan Att leveransinfo ligger före “Medverkar” har med tidsflödet att göra, dvs 1) Nisse, 2) har fått ett mail som levererats och 3) Tackat nej. Kartan Med “handenhet” gissar jag att du menar Garmin Astro. Det går idag att ladda upp pass. Att sedan kunna ladda ned dem igen till Garmin Astro kommer under våren. Vår tanke är att Krut alltid ska ha aktuell passinformation som alla har tillgång till. Sedan får var och en ladda ned till Garmin Astro. Det är väl mest Garmin Astro som är aktuellt tror jag. Vanliga GPSer har ju lite grann spelat ut sin roll eftersom man ser på Krut-appen var man är. Nu är inte Krut-appen perfekt ännu, men den ska bli! Emilgrip1: Är du nöjd med svaret? MVH |
|
2013-10-05 | ||
Emil Nilsson |
Tack för ditt ingående svar :) Jag köper idén med mail som användarnamn då detta är en ganska vanligt tillvägagångssätt, bara man vet hur man ska göra. Är väl lite så att man ofta har med en del i den äldre generationen i jaktlagen. Kul med alla nya saker som är på gång med kartan/appen! Riktigt användbara! //Emil |
|
2013-10-05 | ||
Emil Nilsson |
Ledsen förresten att du får svara på samma frågor flera gånger vilken ger funderingen om en sökfunktion i forumet, eller är det bara jag som missat det? |
|
2013-10-05 | ||
EG |
Frågan angående kalender var också då jag lagt upp följande e-post adress vilket formuläret tillät: [email protected], men det gick inte att skicka inbjudan på den. Olika valideringsmetoder antagligen.. Har hur som helst satt dem i annat format nu, fejkadresserna alltså och då kan jag skicka inbjudan. Så min fråga var pga att jag upplevde att det inte gick att bjuda in, vilket det inte gick med adressen med siffror. Oavsett nu är det löst. |
|
2013-10-07 | ||
Johan Hillborg
|
Sökfunktion i forumet: Som ni märker så har vi inte lagt tid på finesser i forumet, men just en sökfunktion ska vi väl få till någon gång... Ingen fara att svara på frågor. Se även: http://krut.se/forum/show/15328066/sokfunktion-i-forumet Tack för info om emailformat. Johan |
|
Edited
2013-10-07
|
||
Show 1 to 7 |