2011-07-03 Solens och månens upp- och nedgång

Undrar om det finns möjlighet att komplettera hemsidan med uppgifter för solens och månens upp- och nedgång och att man då för respektive jaktlag kan ange ungefärligt läge för jaktmarken?
/ PS

2011-07-04

Hej !
Lägg in väderprognos från www. klart.se på er egen sida. så får ni med solens upp och nedgång "på köpet"

Morgan

2011-08-11

Morgan
Hur får man detta att fungera? Har försökt klistra in klarts widget nu under kvällen men ser ändå bara htmlkoden när jag sparat om sidan.Inget väder alltså.

2011-08-12

Hej

Jag hade samma problem. Men till slut funkade det. Varför det var problem vet jag faktiskt inte.
Gör som jag: klistra in, ta bort, klistra in igen, ta bort och klistra in igen. Enda hjälpen jag har att komma med. Om man kan kalla det hjälp.

Morgan

2011-08-12

Hoppas att det funkar. ! På vår sida funkar det, utan minsta problem. Hoppas det gör det för er också. Tålamod och “pill”, är väl det som gäller

2011-08-12

Nej jag får det inte att funka. Har provat diverse metoder att klistra in , ex;före och efter radbrytning, men jag får ändå bara fram htmlkoden.
Någon siteop som kan svara på vad som måste göras?

2011-08-15

Hej Oinas

Om du går in på demon så kan du titta på koden där. Du kan ju kopiera innehållet till en en flik på er hemsida som inte används idag bara för att se om det fungerar. Glöm inte att kopiera till och från html-läget.

Vänliga hälsningar!
/Marcus

Show 1 to 7