2011-07-09 Gästs rättigheter att skriva

Jag tycker det är märkligt att en gäst inte kan lämna synpunkter eller åsikter någonstans. Det vore bra med ett val i forumet att göra en tråd skivbar eller inte för gäster. Typ gästbok eller liknande.

2011-07-11

Hej Sebastian

Vi får ungefär lika många åsikter åt det ena som åt det andra hållet. Därför kommer vi att utveckla en kryssruta där administratören på varje sida kan justera vilka delar av sidan som de olika nivåerna kommer åt och kan ändra. Jag kan dock inte säga när denna funktion blir klar.

Vänliga hälsningar
/Marcus

2011-07-12

Tackar för ditt svar.

//Sebastian

2011-08-17

Ingen förändring?

2011-08-21

Hej Alla

Jag är ganska ny på mittjaktlag.
Om jag förstått rätt så är det en Marcus som är gubben bakom mycket.
Något jag saknar är en GÄSTBOK typ den som finns inom idrottsföreningsrna(laget.se).
Den ska vara öppen bara för det egna jaktlaget.
För inlägg till övriga jaktlag har vi ju redan detta forum.
Tack för en trevlig hemsida
HA DE GÖTT
Stefan

2011-08-22

Hej Stefan

Jag är en av fyra gubbar bakom sidan i Sverige sen har vi andra som hjälper oss i Norge, Finland och Tyskland. En gumma i Tyskland faktiskt.. :)

Vilka funktioner saknar du i forumet idag? Jag är medveten om att gäster inte kan läsa och skriva vilket gör det till en dålig gästbok. Men det tänkte vi ge varje administratör möjligheten att ställa in i framtiden. Vad är det förutom det?

Vänliga hälsningar
/Marcus

2011-08-22

Det är just detta jag efterlyser. Möjligheten att göra en del av forumet möjlig att skriva i även för gäster.

Var i framtiden ligger denna planering?

MVH Sebastian

2011-08-23

Det är tyvärr en del annat som ligger före, du kommer märka att det kommer ut en hel del uppdateringar nu under hösten så kanske om ett halvår eller så.

Vänliga hälsningar
/Marcus

Show 1 to 8