2014-02-12 Något är riktigt fel!!!!!!

Jag är en av dom som har klagat på att man inte kommer åt bilderna under fliken bilder(självklart). Nu har en av våra nya meddlemar upptäckt detta problem att vi inte har något minne kvar(ej plusmeddlem).
Vi har har alltså ingen minne kvar att utnyttja(hur det nu gick till??)

Sagt och gjort så började jag att slänga ut gamla bilder från lång tid tillbaka för att ge ny plats och vad händer??? Jo att efter att jag har slängt ut ca. 100 bilder visar det sig att vi ändå inte har fått 1 ända Mb, va f.n är det frågan om..........

Alla andra som har samma problem med bilderna kolla detta......
1) Gå in under fliken (Konto) där du ser en hög med mynt uppe till vänter på sidan.
2) Se om NI!!! också har använt erat minne som är 250Mb om ni nu inte är Plusmedlem för då är detta säkert erat problem också.

Jag hoppas inte att jag har slängt en massa bilder i onödan pga. ett fel hos er gällande minnet :-(

2014-02-12

Det är inget fel, däremot var “gratis-utrymmet” större tidigare än vad det är numera.
Men det är fortfarande gratis, för en tjänst som är rätt bra...

-Men det är rätt svårt att ställa krav på något som är gratis...

2014-02-13

Hej! Vi har alltid haft gränserna 250 MB för vanliga medlemmar och 5GB för plusmedlemmar. Men innan vi införde plusabonnemanget så hade vi ingen gräns alls. Vi lade då gränsen så att inget eller kanske ett enda lag hamnade över 250 MB.

Smålänningen: Om det är fel någonstans så maila gärna [email protected] så kollar vi på det. Jag behöver veta vilket jaktlag det rör sig om bara.

Från och med nu ska i alla fall bildalbumet funka och inte vara långsamt.

Johan
Easyhunt

Show 1 to 3