2014-04-27 Fel URL vid nedladdning

Jag provade att skriva ut min karta.
Allt verkar OK, jag får meddelandet om att det tar 10min och en stund senare ligger filerna i katalogen.
Men jag kommer inte åt filerna. Istället får jag ett felmeddelande

https://krut-fileserver.s3.amazonaws.com/filebox/XXXXXX/data/map-folder/filebox.print.a5.png
verkar inte finnas (jag bytte ut siffrorna till X)

Vad att göra?

2014-04-28

Hej. Vi har haft lite serverproblem den senaste veckan som jag trodde var lösta men jag vet inte säkert. Jag föreslår att du först testar att skriva ut kartan igen. Om det inte funkar då så följ punkt 1, 2 och 4 i denna tråd: http://easyhunt.com/forum/show/13349071/vad-gora-nar-websidan-kranglar

2014-05-01

Hej,
tack för ditt svar. Tyvärr fungerar det fortfarande inte. Jag har även tömt cachen i min browser men det blir samma resultat. Skulle du kunna verifiera att det faktiskt fungerar med utskrifter av kartor ?

2014-05-07

Ja det funkar för mig men tydligen inte för dig. Kan du maila [email protected] med

• Användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilket operativsystem (T.ex. Windows 7)
• Vilken webläsare (t.ex. Internet Explorer 9)
• Gärna en skärmbild på problemet

Så kan jag felanmäla.

MVH
Johan

2014-05-10

Hej,

nu provade jag igen och då fungerar det.
I Ipad’n rensade jag cachen i chrome innan jag testade => OK
På min linux (ubuntu 14.04) laptop som jag tidigare rensat cachen på chrome => FEL ,
där fungerade det nu OK (innan jag rensad cachen på nytt)

Tack för hjälpen

2014-05-14

Vad bra! / Johan

Show 1 to 6