2014-06-26 | Medlemsinformation | |
---|---|---|
Jonas Sinnerstad
|
Hej! Försökte i kväll uppdatera lite information i medlemsregistret, bilder och adresser. På mig själv gick det bra men på övriga medlemmar så saknades “spara” knappen så ingen information sparades. Jag är admin för jaktlaget så antar att det borde fungera. Fler som har samma problem? |
|
2014-06-26 | ||
KJELL SILVER
|
Även jag har upptäckt problem i medlemsregistret. Kan som administratör inte komma åt möjligheten att ändra medlems E-mailadress, lösenord eller ladda upp bild. Kan endast ändra rättigheter. Inloggad medlem kan dock komma åt dessa funktioner, likaväl det som gäller mig själv om jag är inloggad. |
|
2014-06-27 | ||
Johan Hillborg
|
Se denna tråd: http://easyhunt.com/forum/show/24158484 Johan |
|
Edited
2014-06-27
|
||
2014-06-28 | ||
Ulf Hamsten
|
Hej Det är lite naivt att ta bort funktionen för administratören. MVH |
|
2014-06-28 | ||
Rune Jonestrand
|
Måste hålla med Ulf H! |
|
2014-06-28 | ||
Martin Månsson
|
kan bara hålla med, hur gör man nu när det inte kommer upp någon mail adress på dessa medlemmar. |
|
2014-06-29 | ||
Johan Hillborg
|
Jag förstår. Vi kommer ändra så att administratörer kan ändra medlemmars uppgifter. Medlemmen kan dock göra en inställning för att hindra administratören att göra detta, men då måste medlemmen göra ett aktivt klick i profilen. Detta bör vara klart under veckan. Martin M: Jag förstår inte ditt läge helt och hållet. Men det finns alltså en möjlighet att lägga till medlemmar som inte har email. Problemet med att mailadressen redan finns: Kan du maila till [email protected] med en skärmbild på problemet tack. Varför kan ni inte ha ett enda användarnamn på er sida? |
|
2014-06-30 | ||
Ulf Hamsten
|
Hej Johan, fantastisk, Tack,det visar på en stor kreativitet. Det händer allt för ofta att medlemmar ringer och inte kan sin inloggning, Tack Ulf H |
|
2014-07-01 | ||
Johan Hillborg
|
Bra. Notera att ingen kan se lösenord. De lagrad krypterade på servern. Inte ens våra tekniker kan se lösenord. Däremot kan användarna byta lösenord. Och snart även administratören (om då inte medlemmen valt att aktivt hindra administratören från detta.) |
|
Show 1 to 9 |