2014-06-27 Inbjudningar går inte iväg

Efter er sista uppdatering så skickas inte inbjudningarna iväg med mail. Det står “väntar” på samtliga medlemmar. Har skapat två nya kalenderhändelser och det är lika på bägge. Vad beror det på?

2014-06-27

Jag gick in i er aktivitet “Arbetsdag Ålberga”. Där stod det “Väntar 2 timmar”. Det ska det göra de första 2 timmarna efter man har lagt in en aktivitet. Detta för att man inte ska få 10 mail om någon lagt in hela säsongens jakter på en gång.

Men det kanske inte är det som är ditt problem för jag tror du känner till det redan. Om det är något annat fel så maila gärna [email protected] och ange vilket aktivitet det rör sig om.

Johan
Easyhunt

2014-06-28

Jo så brukar det vara men nu lade jag in det dag 1, dag 2 dvs över 24 timmar senare hade ingen fått mail och då tänkte jag något var fel. När man går in och kollar så stod det “väntar”. Så brukar det inte vara så jag tänkte det hade med uppdateringen att göra. Nu har alla mail gått iväg dock, dag 3.

2014-06-29

Ok. Då var det ett fel i systemet. Hör av dig till [email protected] om det uppstår igen.

Show 1 to 4