Tack Joelso för svaren.
Om ni inte vill ändra något på sidan så tar jag gärna emot inloggningsinformationen i en fil. Min e-postadress har ni ju i databasen. :-)
Då får vi vänta och se om sidan blir konfigurerbar eller ej. (Sannolikt inte här utan mer troligt i betalvarianten alltså?)
Mina jakt-kollegor är väldigt kostnadsmedvetna och förstår inte att IT kostar, så om det blir för hög avgift på betalvarianten av sidan så kan det bli svårt att övertala dem. :-(
Hålla nere priset med hjälp av reklam? SMS funktion där ni lägger på en administrativ kostnad på SMSet? Variabelt pris beroende på vilka funktioner man aktiverar på sin sida? Ta en tia för Iphone appen (och uppdatera den inför varje säsong :-) ).
Mvh Magnus
Tack Joelso för svaren.
Om ni inte vill ändra något på sidan så tar jag gärna emot inloggningsinformationen i en fil. Min e-postadress har ni ju i databasen. :-)
Då får vi vänta och se om sidan blir konfigurerbar eller ej. (Sannolikt inte här utan mer troligt i betalvarianten alltså?)
Mina jakt-kollegor är väldigt kostnadsmedvetna och förstår inte att IT kostar, så om det blir för hög avgift på betalvarianten av sidan så kan det bli svårt att övertala dem. :-(
Hålla nere priset med hjälp av reklam?
SMS funktion där ni lägger på en administrativ kostnad på SMSet?
Variabelt pris beroende på vilka funktioner man aktiverar på sin sida?
Ta en tia för Iphone appen (och uppdatera den inför varje säsong :-) ).
Mvh
Magnus
|