2014-11-14 Inloggnings problem

Hej!
Jag har precis registrerat mig för jaktlaget ongelmus7 och när jag registrerade mig gick allt bra, men nu när jag skall in på sidan så hamnar jag på ett ställe där jag inte kan nå jaktlaget??

\\ Janne

2014-11-14

Hej

Man kan inte själv registrera sig för ett jaktlag. Man måste bli inbjuden. Du kan be någon som är administratör i jaktlaget att bjuda in dig på din mailadress. Då kommer ett mail att skickat till dig från Easyhunt.

2014-11-16

Hejsan

Jag har bara tillgång till 1 jaktlags hemsida av de 2 jag ingår i (ser bara 1 uppe i vänstra hörnets rullgardin). Har fungerat klanderfritt förut sedan Ni slog ihop dem i höstas. Och inloggningsuppgifterna (som jag kryssat i skall sparas) dyker bara i var 3:e inloggning och kan då andvändas. Senast jag var inne på andra laget var i fredags. Hörde också av andra medlemmar i det försvunna laget att de haft problem att logga in under torsdag-fredag. Har Ni gjort någon uppdatering som stökat till det eller vad beror detta på ?

Edited 2014-11-16
2014-11-16

Jag har samma problem. Att ett lag har “försvunnit” för mig men inte för de andra i laget som bara är med i ett lag.

2014-11-16

Samma här 2 utav 3 jaktlag har "försvunnit"

Stiffe

2014-11-16

Rolf och Micke:

Loggar ni in med ert användarnamn/alias eller med er mailadress? Prova att logga in med den metod som ni inte använder och se om ni kommer in i det andra jaktlaget då.

2014-11-16

Jag skriver in min e-adress o hade det på det lag som försvunnit och som jag använde nu då det lag där jag haft ett ID som inloggning på innan man slog ihop allt. Men jag hittade mailet med inbjudningen till det laget som är borta o då dök det upp men bara med gästbehörigheten som jag hade från början. Så jag får be admin godkänna mig igen och se om det löser sig då. Men verkar ju ha hänt något i någon uppdatering då flera drabbats.

2014-11-16

Hej

Vi har en bugg som vi tittar på just nu som ger dessa problem. Räkna med att det funkar igen på tisdag. Tills dess tror jag inte att det är så mycket ni kan göra.

2014-11-17

OK. Tack för snabbt svar, Johan.

2014-11-17

Nu ska dessa problem vara lösta.

Show 1 to 10