För appen så finns detta men bara på engelska. Idén i sig är bra, men jag är rädd att det bara är den mest engagerade procenten som kommer läsa. Ett problem är också att Easyhunt finns på nio språk så vi vill hushålla lite med översättning. Stora funktioner skriver vi om i nyhetsbrevet. En annan sak är att vi har en Facebook-sida på åtta språk, t.ex. “Easyhunt.com användare Sverige”. Vi ska se till att uppdatera denna bättre bland annat med nya funktioner, men man hinner inte med allt. Luddigt svar.. Jag skriver upp förslaget så får vi klura på hur vi ska kommunicera bäst.
För appen så finns detta men bara på engelska. Idén i sig är bra, men jag är rädd att det bara är den mest engagerade procenten som kommer läsa. Ett problem är också att Easyhunt finns på nio språk så vi vill hushålla lite med översättning. Stora funktioner skriver vi om i nyhetsbrevet. En annan sak är att vi har en Facebook-sida på åtta språk, t.ex. "Easyhunt.com användare Sverige". Vi ska se till att uppdatera denna bättre bland annat med nya funktioner, men man hinner inte med allt. Luddigt svar.. Jag skriver upp förslaget så får vi klura på hur vi ska kommunicera bäst.
|