2014-12-15 Ändringslogg

Hej,

Kan man inte skapa en ändringslogg där förändringar syns så man vet vilka funktioner som läggs till osv? Kan även tänkte sig önskelistan över kommande funktion (i närtid och planerade). Det hela blir lite mer levande då.

//Emil

2014-12-17

För appen så finns detta men bara på engelska. Idén i sig är bra, men jag är rädd att det bara är den mest engagerade procenten som kommer läsa. Ett problem är också att Easyhunt finns på nio språk så vi vill hushålla lite med översättning. Stora funktioner skriver vi om i nyhetsbrevet. En annan sak är att vi har en Facebook-sida på åtta språk, t.ex. “Easyhunt.com användare Sverige”. Vi ska se till att uppdatera denna bättre bland annat med nya funktioner, men man hinner inte med allt. Luddigt svar.. Jag skriver upp förslaget så får vi klura på hur vi ska kommunicera bäst.

2014-12-19

Jag förstår Johan, ni har ju en del annat att stå i så att säga. Och som användare ser man kanske hellre att ni fokuserar på att få ut nyheter snarare än att kommunicera dem :)

En idé vore väl kanske att publicera ert nyhetsflöde därifrån kopplat per språk mot sidan här? Alltså då ni redan integrerat inloggningen via facebook nu kan man ju tänkte sig att man publicerar nyhetsflödet därifrån med? Är nog ganska många som inte har facebook. (iofs går ju er sida att nå som icke facebookare med)

//Emil

2014-12-23

Håller med dig Emil. Vi inför detta så kör vi en ändringslogg på Easyhunt där vi tar med vissa saker på Facebook med samma text. Men jag vill bara ha nya funktioner här och inte buggfixar. Buggar berör oftast bara en mindre del av användarna som tex har en viss webläsare eller råkar påverkas av ett fel som inte andra bryr sig om.

Show 1 to 4