2015-09-10 Separera medlemmar och gäster i inbjudningslistan!

Normalt så bjuder man in alla medlemmar (alltid) men kanske bara en eller några av de som är inskrivna som gäster, till varje jakt. Vi vill ha många gäster inskrivna, men det funkar inte med det system ni har idag.
Det är ett jäkla pyssel att alltid behöva att antingen radera eller att lägga till de gäster som skall närvara alt inte skall närvara.
De blir lättare om man kan klicka i de gäster (en och en) som man vill ha från en stor separat gästlista, men att det skall gå att klicka i för alla medlemmar med ett tryck från en separat medlemslista.
/Janne T

2015-09-11

Tjenare Janne. För ett tag sedan flyttade vi ned alla gäster till en egen rubrik under “Jaktlaget > Medlemmar”. Vi ska snart göra detta även i inbjudningslistan. Då kommer alla medlemmar komma överst. Gästerna kommer sedan under en egen rubrik.

När man sedan klickar i “Välj alla medlemmar” så kommer:

  • Alla medlemmar vara valda (Om någon medlem inte ska bjudas in, kan man klicka ur den)
  • Ingen av gästerna vara valda (Om några gäster ska klickas i, kan man klicka i dem)

Vi ska försöka fixa detta under september men jag kan inte lova något.

Som jag tolkar ditt inlägg så borde det lösa ditt problem.

/ Johan

2015-10-08

Hur bjuder jag in en gäst från ett annat jaktlag som har easyhunt+, så denne kan se hur Easyhunt-GpS-pucken syns för honom.

Och, kan han lägga till min puck i sitt jaktlag så han kan testa den på deras mark, eftersom han vill köpa den men testa först.

Show 1 to 3