2015-09-15 NOTIFIERINGS-EMAIL om vad som hänt på sidan. Synpunkter?

Från och med idag kommer ni få e-mail med uppdateringar om vad som hänt på sidan. Vi har försökt att hålla folk uppdaterade om allt intressant som händer utan att producera för många e-mail. Jag vet inte om vi har lyckats eller inte. Det går att stänga av olika sorters email under sin profil, men vi hoppas att det inte ska behövas.

Kom gärna med era synpunkter i denna tråd så kan vi ändra så det blir så bra som möjligt.

Edited 2015-09-15
2015-09-16

Hej! För min del är ett mail i veckan lagom och i det kan ni sprida det som är viktigt/allmänintressant.
Med vänlig hälsning Åke

2015-09-16

Sidan laddar väldigt sakta även med wi-fi är det bara min eller ?

2015-09-16

Håller med Pär H. laddar upp sidan långsamt.

2015-09-17

Något som kan vara intressant att veta är vad som kommer framåt.
Jag skulle även vilja ha en typ “önskelista” som vi kan rösta på.
där ser men då var andra jägare vill utveckla och har behov av.

2015-09-17

Som ny i jaktlaget är jag intresserad av allt än så länge. En gång i veckan torde väl räcka under hösten. I synnerhet vill jag veta när vi planerar jakt under hösten. Mycken annan familjeplanering.

Jag är i princip intresserad av all jakt, förutom riktat mot grävling. Men om en grävling kommer, så kan det väl kanske smälla.

Ikväll ska Melker, Kjell och jag försöka få ner lite sjöfågel – ska bli kul.

Förra veckan jagade jag älg i Jämtland (Bräcke). Jag sköt en trepinnars tjur. Såg fem älgar. Fyra fälldes sammanlagt: två tjurar, en ko och en kalv.

Vi ses!
Martin

2015-09-17

Hej! Bra intiativ.

2015-09-17

Hej. Websidan var långsam igår, men det ska vara fixat nu. Det kommer olika typer av uppdateringsmail. Är man aktiv på forumet så kommer det varje dag ett mail med nyheter. Då kan man inte ha en gång per vecka för då går diskussionen för långsamt. Men om man inte är aktiv på forum och Min sida så blir det inte lika många mail.

Angående önskelistan. Vi har nog samlat på oss nästan 10 000 mail från användarna under åren så vi vet väldigt bra vad användarna vill ha. Men vi måste också tänka på intäkter. Exempel: Många vill ha jaktkalendern i appen. Det är mycket dyrare för oss att utveckla en funktion i apparna är på webben och kalenderfunktionen är faktiskt ganska komplicerad. För oss skulle det bara bli kostnader och inga intäkter. Därför får den funktionen vänta även om den är eftertraktad, men någon gång kommer den nog.

Men åter till mailnotifieringar som denna tråd handlade om. Fler synpunkter?

Show 1 to 8