2015-10-06 "Jaga hemifrån"

Går det att se hunden och jaktkamraterna i realtid på hemsidans karta av medlemmar som sitter hemma?

2015-10-06

Inte på internetsidan, men i appen.

2015-10-06

Det räcker ju gott. Lite svårt att bara läsa sig till hur det funkar

2015-10-26

Tänkte lyfta denna tråd. Jag har hört flera personer som vill kunna sitta vid datorn och följa jakten. Någon fler som har det önskemålet eller vet folk som har?

2015-10-27

Jag har fått frågat iaf ett par gånger av medlemmar i jaktlaget här i Värmland.

2015-10-29

Detta bör vi kunna göra ganska enkelt på hemsidan, men man måste då uppdatera sidan hela tiden. Man man kan ju idag göra det i appen (vilket mina stackars jaktkompisar gör som inte kommer loss för jakt). Så frågan är om det är någon mening att utveckla detta på hemsidan när man redan kan göra det i appen. Jag är tveksam till det. Däremot tycker jag att man per automatik ska kunna se och filtrera alla hundspår på tid/hund på webben. Men det är nog inget vi kan göra omgående.

2015-10-29

Förstår att det inte är högprioriterat, men jag tror ändå att ni underskattar funktionen lite. Det är många äldre (tidigare nästan teknikmotståndare) som nu börjar bli på gränsen Easyhunt-frälsta. Dessa har som du säkert förstår långt ifrån någon smartphone. Men de kommer ändå till mig på löpande band och frågar om de kan följa jakterna hemma! Jag tror alltså detta är en väg till markant ökat användande och spridning, samt att det kan vara en bra grogrund för att “ryktet om easyhunt” verkligen ska börja sprida sig i stugorna.

2015-10-30

Jaha. Det var ju kul att höra. jag har inte fått dessa frågor till supporten, men det är ju inte sådant man frågar supporten om heller. Det är ju mer en kul grej. Man jag håller med om att det kan vara en rolig grej, speciellt om man har våra hundpejlar i laget. Jag petar upp det ett par pinnhål i priolistan. Jag tycker Easyhunt ska stå för “Enklare och roligare jakt” och då ska man ju inte glömma bort “roligare”.

Show 1 to 8