Förstår att det inte är högprioriterat, men jag tror ändå att ni underskattar funktionen lite. Det är många äldre (tidigare nästan teknikmotståndare) som nu börjar bli på gränsen Easyhunt-frälsta. Dessa har som du säkert förstår långt ifrån någon smartphone. Men de kommer ändå till mig på löpande band och frågar om de kan följa jakterna hemma! Jag tror alltså detta är en väg till markant ökat användande och spridning, samt att det kan vara en bra grogrund för att “ryktet om easyhunt” verkligen ska börja sprida sig i stugorna.
Förstår att det inte är högprioriterat, men jag tror ändå att ni underskattar funktionen lite. Det är många äldre (tidigare nästan teknikmotståndare) som nu börjar bli på gränsen Easyhunt-frälsta. Dessa har som du säkert förstår långt ifrån någon smartphone. Men de kommer ändå till mig på löpande band och frågar om de kan följa jakterna hemma! Jag tror alltså detta är en väg till markant ökat användande och spridning, samt att det kan vara en bra grogrund för att "ryktet om easyhunt" verkligen ska börja sprida sig i stugorna.
|