2011-12-11 Inga inbjudningar går ut när vi skapar aktiviteter via windowsdatorer.

Inga inbjudningar går ut när vi skapar aktiviteter via två olika windowsdatorer. Däremot går det utmärkt från en I-pad.

2011-12-12

Det går också bra via en del windowsdatorer men inte alla, detta är redan rapporterat men det verkar dröja innan någon gör något åt det, lite tråkigt med en annars bra sida, kanske baksidan med gratis lösningar, det är svårt att ställa krav på support.

Hur som helst hoppas att man tar detta på allvar och ser att många har detta problem, problemet fanns inte från början utan har kommit under hösten, personligen tror jag man har infört någon komponent som inte är 100 kompatibel med windows och IE (och alla dess versioner) men det är givetvis bara spekulationer.

Trodde också det skulle komma en uppdatering av jaktrapporten som kan förbättras, men det verkar dröja ?

//Micke E

2011-12-14

Hej! Våra inbjudningar fungerar, vi har Windows XP / Rune J

2011-12-29

Våra inbjudningar fungerar inte i windowsmiljö, lånade en mac då var det inga problem.
Hoppas att detta problem löses snart då det är en väsentlig del i den totala funktionen.
Annars är det en trevligt uppbyggd sajt!!

2011-12-29

Hej!

För mig funkar det i Windowsmiljö hemma alltid. På jobbet kan det vara lite problem ibland men det tror jag har med brandväggarna att göra.
Ett tips om det inte går så försök några gånger att skicka ut inbjudningarna, det funkar för mig på jobbet.

Pelle

2012-01-03

Har precis fått en ny dator med Windows 7 och nu funkar det igen (hade Windows 7 förut också men nu är det ju en helt ren nyinstallerad PC, hoppas det håller i sig.

//Micke E

Show 1 to 6