2016-02-21 Åtelkamera

Hur lång tid tar det för support att svara på fråga, mer än en vecka ?

Bilder från åtelkamera, skickas dom till flik Åtel under Mark ?

MVH
NY KUND

2016-02-21

Hej Ulf,

Åtelkamera lägger du upp via menyn Marken -> Åtel -> “Lägg till/ändra åtelkamera”.
Efter att du skapat en kamera och kopplat den korrekt mot Easyhunt så kommer det att synas en rubrik för kameran som bilderna sedan hamnar under. Information om hur man kopplar hittar du på sidan för att lägga till kamera enligt ovan. För jag antar att du avser en MMS/GPRS kamera? Om du mer menar en manuell kamera så skapas den på samma ställa och sedan laddar du själv upp bilderna till den och de visas sedan på samma sätt för alla medlemmar.

Hör av dig om det är något mer du undrar över.

Emil

2016-02-21

Jag har gjort allt detta , men inget händer ? Den är inställd på mail(GPRS)

2016-02-21

Har du kontrollerat att din åtelkamera kan skicka bilder till din egen epost först så du ser att den fungerar?

Klipper in informationstexten kring den epost som du anger när du lägger upp kameran på Easyhunt, läs nedan:

"Här anger du den e-postadress används för att skicka bilder från kameran (alltså INTE [email protected]).

För att ansluta åtelkameran till hemsidan, ställ in kameran för att skicka e-post till [email protected]. (Du kan även ange din egen e-postadress här.) Prova att skicka ett mail till din egen e-postadress för att kontrollera att det fungerar.

Om du har flera åtelkameror på marken, måste du använda en unik e-postadress för varje kamera.

Om du har problem med den här tjänsten, kontakta [email protected].

(Genzo har förinstallerat att bilderna skickas från mailadressen [email protected]. Möjligen gör andra återförsäljare av åtelkameror likadant. I dessa fall måste man ändra så att kameran skickar mail från en unik adress. Det enda vi kan gå på är mailadressen för att identifiera ett foto så den måste vara unik.)"

2016-02-21

Japp jag had gjort allt by the book, men ingot resultant. Mailat till support , men ingot svar…

2016-02-22

Hur många dagar ska jag vänta på att support svarar ? Det är ganska märkligt att jag får blider , men inget går till easyhunt?

2016-02-22

Jag fick ett supportmail i förrgår. Jag kan ta detta via mail istället. / Johan

Show 1 to 7