En bekant till mig vill sälja sin laddutrustning. Intresserad kan lämna bud via mig.
Det omfattar 15 laddverktyg i de mest gångbara kaliberna. En laddpress Hornady Lock- N Load Med 6st hylshållarplattor. 10 st snabb Bussningar, 3st krutmått till pressen ink. (1mått för extremt stora laddningar) Vidare 1st Krutvåg RCBS + Sk krut tricker. Dessutom en egen konstruerad Hylsfräs bestående av tre motorer som fräser hylslängden i fräs 1 och in och utvändig puts med Fräs 2 och 3. All går samtidigt med fotpedal. Vidare ingår en del nya hylsor såväl som kulor, mest Hm för “.Pappälgen”
En bekant till mig vill sälja sin laddutrustning. Intresserad kan lämna bud via mig.
Det omfattar 15 laddverktyg i de mest gångbara kaliberna. En laddpress Hornady Lock- N Load Med 6st hylshållarplattor. 10 st snabb Bussningar, 3st krutmått till pressen ink. (1mått för extremt stora laddningar) Vidare 1st Krutvåg RCBS + Sk krut tricker. Dessutom en egen konstruerad Hylsfräs bestående av tre motorer som fräser hylslängden i fräs 1 och in och utvändig puts med Fräs 2 och 3. All går samtidigt med fotpedal. Vidare ingår en del nya hylsor såväl som kulor, mest Hm för ".Pappälgen"
|