2012-04-16 Testa nya sidan

Vi är i slutfasen av en stor uppdatering av sidan och skulle behöva hjälp med att testa de nya funktionerna. Vi skulle vilja föra över innehållet för några lag till testservern och sen låta er använda de nya funktionerna och komma med synpunkter på dem. Vi har inte så mycket att erbjuda i form av ersättning men något kommer vi nog på. Tycker du att detta skulle kunna vara intressant så hör av dig till [email protected]
Har du någon form av IT erfarenhet så är det meriterande men det är inte i första hand att jaga buggar som vi behöver hjälp med. Utan mer funktionstestning. Första fasen kommer allt att vara på engelska. Det är fortfarande några veckor kvar innan testningen drar igång och vi kommer testa under ytterligare några veckor en månad innan vi har release för alla.

Några funktioner som är på gång är:

Ny kartfunktion
Support för åtelkameror
Ny jaktrapport
Uppdateringsflöde på startsidan
m.m.

Vänliga hälsningar
/Marcus

Edited 2012-04-20
2012-04-19

Att testa de nya funktionerna kommer på inget sätt påverka era sidor ni har idag. Ni kan använda er vanliga sida och testsidan parallellt.

/Marcus

2012-04-23

Hej Marcus.
Jag kan vara intresserad av att test nya sidan. Har fyra lag som jag är admin.

  • kan jag lägga in filer via dokument och filer.?
  • ni lägga till ett mail påminnelse även när det skrivs i forumet.

MVH
Ulf Sterner

2012-04-23

Hej Ulf

Skicka ett mail till [email protected]

Vi kommer inte att lägga till några nya funktioner i den här releasen utöver de som redan är med. Mail från forumet är dock en ny funktion som är med.

/Marcus

2012-04-24

Hej Marcus

Tack för info, skickar ett mail.
Mail funktionen, toppen.
Ulf

2012-07-04

Hej Marcus,

Har ganska lång väntetid för att få fram våra jaktrapporter idag. Detta beror förmodligen på att vi har så många jaktrapporter inlagda (75 st 2011 och hittills 21 st 2012). Finns det något sätt att snabba upp det hela? Kanske den nya jaktrapporten innebär några sådana förändringar? Annars undrar jag om det går att exportera eller skriva ut förra jaktårets jaktrapporter och sedan radera dem på hemsidan så man kan starta från noll igen.

Peder

2012-07-20

vadå spara dessa inloggningsuppgifter man får ju skriva de var gång man ska in ändå!!

2012-07-21

Jag fick samma kalender påminnelse mail varje hel och halvtimme med början 00.00, och får dessa fortfarande...
Det blir en hög :-)

2012-07-21

Samma som Nordén här,påminnelse varje halvtimme om aktivitet + att de aktiviteter som finns i kalendern går inte att se fullt ut :(

2012-07-21

Får fortfarande mail varje halvtimme...

(rätt bra funktion dock, nu har nästa alla svarat på eventet...;-)

2012-07-23

Hej,
Infon om vilken användare som lagt in en aktivitet har försvunnit. Även i äldre aktiviteter. Inläggningen av aktiiviteter verkar bli hängande tills man avbryter. Då läggs aktiviteten in i kalendern. Det går sedan inte att ta bort aktiviteten.
mvh Peder

2012-07-23

Vi jobbar på att rätta till problemen med kalendern.

Mvh!
/Marcus

2012-07-24

hur går det med problemen med kalendern?

2012-07-28

Vi har hittat problemet som består av ett serverfel. Vi jobbar på en lösning.

Vänliga hälsningar
/Marcus

Show 1 to 14