2012-05-15 | ||
---|---|---|
NN |
Var på Widforss auktion i helgen och köpte två vapen. Jag har lite dåligt med pengar så det fick bli två ganska billiga bössor. Det kanske finns chans att byta upp sig efter ett tag men först blev det en Ruger, modell 77 Mark II, kal. .30-06. Utan kikarsikte men med två 30 mm ringar. Den fick jag för 1800 kr bra skick begagnad. Sen köpte jag en Baikal bock. Den kanske vart lite dyr 2500 kr begagnad men då fick jag med en extra pipa som tyvärr är trångborrad. Den andra pipan är kvart/kvart. Inte så snygg, precis som du påpekar Lindblad men jag hoppas att den ska hålla. Stort tack för alla tips och råd! |
|
2012-05-16 | ||
ML |
Grattis till bra köp! Du har bössor som kommer hålla länge! Ruger är en kanonbra bössa för oss dödliga! Samma med hagelbocken! Bra priser! Glömm inte vapenvården bara så kommer du vara riktigt nöjd länge! // Lindblad! ps: ett tips är att kolla på http://albecom.se/ . De har ett nytt kikarsikte som heter sun optics. De har 10 års garanti för billiga sikten. Ska själv inhandla ett sådant! |
|
2012-05-20 | ||
JK |
Tjing. Köp ett bra sikte från början, satsa på kända märken med kvalitet så slipper du bli besviken. |
|
Show 21 to 23 « Previous |