Är rädd att få är villiga att betala för en SMS-tjänst i dagsläget innan de insett fördelarna med detta. De flesta vill väl aldrig betala för något :-/
Jaa precis. Det är en ganska hög tröskel att betala för något på nätet. Jag är nog likadan själv.
Jag har ganska nyligen kickat igång ett vildsvinsförvaltningsområde och har än så länge få medlemmar, men tror att organisationen kan växa, mycket beroende på om vi lyckas använda er sajt som en smart plattform att sprida information. I nuläget är det ingen ekonomisk förening, främst för att undvika byråkratiskt krångel, men om organisationen blir så stor att vi behöver driva det som en ekonomisk förening får man helt andra möjligheter att via medlemsavgifter finansiera t.ex. en SMS-tjänst.
Kul, håll oss gärna underrättade om hur det går! Ni kommer säkert stöta på saker som kan finslipas på sidan.
Vi får nog återkomma till SMS-frågan om ett tag när vi har ett eller ett par jaktlag som vill köra på det. Hör av er när/om ni får behov av det, i så fall skulle vi kunna köra igång er som testjaktlag om ni vill.
mvh/Joel
bq. Är rädd att få är villiga att betala för en SMS-tjänst i dagsläget innan de insett fördelarna med detta. De flesta vill väl aldrig betala för något :-/
Jaa precis. Det är en ganska hög tröskel att betala för något på nätet. Jag är nog likadan själv.
bq. Jag har ganska nyligen kickat igång ett vildsvinsförvaltningsområde och har än så länge få medlemmar, men tror att organisationen kan växa, mycket beroende på om vi lyckas använda er sajt som en smart plattform att sprida information. I nuläget är det ingen ekonomisk förening, främst för att undvika byråkratiskt krångel, men om organisationen blir så stor att vi behöver driva det som en ekonomisk förening får man helt andra möjligheter att via medlemsavgifter finansiera t.ex. en SMS-tjänst.
Kul, håll oss gärna underrättade om hur det går! Ni kommer säkert stöta på saker som kan finslipas på sidan.
Vi får nog återkomma till SMS-frågan om ett tag när vi har ett eller ett par jaktlag som vill köra på det. Hör av er när/om ni får behov av det, i så fall skulle vi kunna köra igång er som testjaktlag om ni vill.
mvh/Joel
|