2012-07-29 Jaktrapport

Kan ej skapa jaktrapport, vid spara kommer text att jag besöker en sida som inte finns, Saknar även älgjakt under jaktform.

2012-07-30

Vi ska kolla på buggen som gör att du inte kan spara.

Vad gäller “älgjakt” så ser vi inte det som en jaktform. Man kan ju jaga älg på vakjakt, med drivande hundar, med folkdrev, med ställande hund vilka är fyra av de jaktformer vi har som val.

Johan, Krut

Edited 2012-07-30
2012-07-30

Har exakt samma problem + att jag inte kan titta på gamla jaktrapporter, klickar jag på en gammal rapport så händer ingenting.

2012-07-31

Skicka ett mail till oss men dina uppgifter så ska vi titta på vad som kan ha gått fel. [email protected]

Mvh!
/Marcus

2012-08-01

Kan fortfarande inte skapa jaktrapport, se tidigare inlägg, kan inte öppna tidigare gjorda jaktrapporter, har aldrig kunnat spara lösenord vid inloggning utan får skriva i det varje gång, om ni behöver uppgifter via mejl så var vänlig precisera vilka uppgifter det är ni behöver. MVH Tom@s.

2012-08-01

Nu har vi hittat en bugg som vi lyckats återskapa. Vi löser den så ska vi se om det löser problemen.

Vänliga hälsningar
/Marcus

2012-08-03

Kan fortfarande inte skapa jaktrapport.
När jag kllickar på spara kommer den här texten upp, “Ett fel uppstod” och något om att jag försöker nå en sida som inte finns.
Men nu kan jag öppna gamla rapporter igen.

MVH Janne

2012-08-04

Kan inte heller skapa jaktrapporter. "Ett fel uppstod.

Mvh Tommi

2012-08-06

Samma här funkar ej idag
"Ett fel uppstod -du kanske besöker en sida som inte finns..bla bla"

/Johan

2012-08-06

Hej, Vi jobbar på det och försöker fixa så fort som möjligt.

mvh/Joel

2012-08-12

Jag forttsätter mitt tjat angående problem med jaktrapporter.
När jag ska lägga upp en ny jaktrapport och klickar på “skapa jaktrapport” så kommer en sida upp med texten “skapa jaktrapport” samt en ruta längst upp till höger med texten “tillbaka”. Det är allt.
Även när jag vill titta på en gammal jaktrapport och klickar på en sådan, så kommer en sida upp med texten, “Visa rapport” samt tre rutor längst upp till höger med texten “Redigera”, “Ta bort” och “Tillbaka” sedan inget mer.
Hoppas på en snar lösning.
Kör med IE 9

MVH Janne.

2012-08-13

Jag kan framställa en jaktrapport men när man väljer “skytt” ,så får man personens användarnamn ifrån inloggningen!
Det måste vara skyttens för och efternamn!

2012-08-13

Hej

Vi släppte en uppdatering för ungefär en timme sedan som ska ha löst problemet med problem att spara jaktrapporter. Hör gärna av er om det forsätter krångla.

Mvh!
/Marcus

2012-08-13

Det fungerar fortfarande inte

2012-08-25

Ursäkta sent svar. Funkar det fortfarande inte?

Johan
Krut

Show 1 to 15