2012-08-22 | Jaktrapport | |
---|---|---|
Tommy Berggren |
När jag skapar en jaktrapport innehållande flera rader så ändras alltid sista raden från “observerat” till “skjutet” när man sparat. Man får då gå in i jaktrapporten igen och ändra från “skjutet” till “observerat” på just den raden och spara om på nytt. Vet inte om bara är jag som har det fenomenet. |
|
2012-08-22 | ||
MS |
Hej Tobe Jag lyckas inte återskapa det här problemet. Men så ska det naturligtvis inte vara. Vad har du för webläsare? /Marcus |
|
2012-08-23 | ||
JD |
När jag tar upp jaktrapport så står där bara visa jaktrapport all undertext är borta,det är samma på alla gamla jaktrapporter med.Vad kan felet vara? |
|
2012-08-23 | ||
Jörgen Hylén
|
Hej Vill bara säga att vi upplever samma problem på vår sida , Dvs att det ej presenteras någon information i jaktrapporten, /en annan Jörgen Har nu provat via en annan plattform och då går det att läsa/ Den andre Jörgen |
|
Edited
2012-08-24
|
||
2012-08-24 | ||
Jerri Bergström
|
NU Verkar det som att det funkar//Jerri Går inte att spara Jaktrapport med IE9. Safari funkar bra Svaret jag får är: Ett fel uppstod... Det kan till exempel bero på att du besöker en sida som inte finns. Om du behöver hjälp går det bra att skicka ett e-post till [email protected]. Beskriv gärna hur felet uppkom och ange användarnamn och jaktlagets namn. |
|
Edited
2012-08-27
|
||
2012-08-25 | ||
Johan Hillborg
|
Marcus är på semester till den 3e, men han får kolla på detta när han är tillbaka. Johan |
|
Show 1 to 6 |