Ja jag anger hela tiden datum från 2007-08 fram till dagens datum, dvs drygt hela det intervall som existerar. Det borde leda till att samtliga rapporter med position angiven visas i kartan. Men endast ett djur visas. Mvh Fredrik
--EDIT-- nu dyker ett rådjur upp efter att jag varit inne och flyttat det en liten bit, denna rapport skapades ursprungligen av en redaktör ; kan det vara behörighetsrelaterat? ( jag är alltså administratör för jaktlaget och har möjligen mer behörigheter även i kartsammanhang?) Det tog dock uppemot 30 sekunder innan rådjuret presenterades i kartan, efter att grävlingen dykt upp.
--EDIT2-- ser ut som det inte alltid “tar” när jag ändrar datum – default-slut-datum verkar vara 2012-08-10 och när jag ändrar till 23:e så funkar det i bland och i bland inte att få fram råbocken som ju är skjuten efter den 10:e... Detta känns mer potentiellt browserrelaterat.
Ja jag anger hela tiden datum från 2007-08 fram till dagens datum, dvs drygt hela det intervall som existerar.
Det borde leda till att samtliga rapporter med position angiven visas i kartan. Men endast ett djur visas.
Mvh Fredrik
--EDIT-- nu dyker ett rådjur upp efter att jag varit inne och flyttat det en liten bit, denna rapport skapades ursprungligen av en redaktör ; kan det vara behörighetsrelaterat? ( jag är alltså administratör för jaktlaget och har möjligen mer behörigheter även i kartsammanhang?) Det tog dock uppemot 30 sekunder innan rådjuret presenterades i kartan, efter att grävlingen dykt upp.
--EDIT2-- ser ut som det inte alltid "tar" när jag ändrar datum - default-slut-datum verkar vara 2012-08-10 och när jag ändrar till 23:e så funkar det i bland och i bland inte att få fram råbocken som ju är skjuten efter den 10:e...
Detta känns mer potentiellt browserrelaterat.
|