2012-08-25 Allväderskarta, SMS och iPhone-app kommer i september

Vi jobbar just nu väldigt hårt för att:

  • Få igång betalfunktionen så att man kan köpa allväderskartor i Tyvek och SMS-potter.
  • Lansera kartappen även för iPhone.

Det är vårt mål att ha detta klart så att alla som vill kan ha sin jaktkarta till drevjaktspremiären på rådjur den 1/10 både som:
Android-app
iPhone-app
Papperskarta med bra utskrift
Allväderskarta i Tyvek

SMS och möjlighet att beställa Allväderskarta bör vara klart den 15e oktober.

Johan
Krut

Edited 2012-08-30
2012-09-29

Har ni någon uppfattning om när IPhone-appen kommer vara klar?

2012-09-30

Hej jag får inte fram någon bra kartbild över marken , det blir bara vitt och inga småvägar synns och även gränser ska inte dom synas svårt att ta fram en karta över marken anars, men jag är även rätt dålig på data =)

2012-10-02

Vican: Vi hoppas att ha iPhoneappen klar på fredag. Den kommer inte att vara perfekt men det är en första version.

Torp: Det låter som att du bara har bakgrundskartan. För att få en användbar karta måste du antingen:
a) ladda upp en du redan har på fil
b) köpa en av tex Metria och ladda upp.

Kartan laddar du upp på under Verktyg >> Placera karta. Om du köper kartan från metria.se så får ni med en JGW fil. Den kan ni använda för att automatiskt placera ut kartan. Det går också bra att ladda upp en vanlig bildfil.

2012-10-07

Vad heter Iphone app’en ?

2012-10-08

Den kommer att heta Hunters Web Plus. En betaversion är inskickad till Apple och väntar på godkännande.

Mvh
/Marcus

2012-10-10

Hi

Appèn er tilgængelig i App store nu.

2012-10-11

Är det samma inloggning till iPhone appen som till Windows.

2012-10-11

Jag lyckas inte logga in via Iphone appen iaf...

2012-10-14

Jag kan inte heller logga in då jag använder samma inloggning som på webben..

2012-10-14

Jag kan logga in och jag får upp min karta eller snarare mina pass och område. Hoppas att jag i framtiden kan få med min kartbild som jag får när jag kör via webläsaren.

2012-10-15

Hoppar över ny tråd i ämnet SMS.

Den tjänsten skulle lösa oerhört många “knutar” för det gamla gardet.

2012-10-17

Jag har haft mail kontakt med Marcus hos er som svarade mej ang. inläggning av karta i krut jag översände en länk till honom men jag har inte fått något livsteken av honom sedan dess och nu har länken försvunnit så vad ska vi göra?
Mvh
Kjell
Jarlabankes

2012-10-21

Tja!
Måste säga att iPhone-appen är helt kass. Känns som fel kartval.
Skulle vilja kunna anmäla mig till jakter mm. Inte bara se vart jag går i skogen...
Som det är nu är det inte värt mödan att tanka ner. Defenitivt inte värt en kostnad...

// Stefan

Show 1 to 14