2012-08-30 | Har du kört fast med någon av de nya funktionerna? Ge inte upp! Hör av dig! | |
---|---|---|
Johan Hillborg
|
Efter lanseringen av de nya funktionerna, och då framför allt kartan, upptäcker vissa användare problem med att få igång en funktion, tex att ladda upp en kartbild. Har du problem så maila till [email protected] (eller skriv på supportforumet). Ange gärna vilken webläsare och version på webläsaren ni har. Om du inte får den hjälp du behöver så maila igen. Alla användarproblem ska lösas förr eller senare. Johan |
|
2012-09-03 | ||
Johannes Josefsson |
Jag får inte sms-funktionen att fungera. Det kommer upp en röd text när jag sparar en aktivitet i kalendern där det står att sms-funktionen beräknas vara igång i augusti.. //Johannes |
|
2012-09-04 | ||
Johannes Josefsson |
Finns det möjlighet att skapa en mapp (likt utforskaren) under Dokument & Filer där man t ex kan ha gamla årsmötesprotokoll etc? /Johannes |
|
2012-09-15 | ||
Johan Hillborg
|
Hej Johannes Jag ber om ursäkt för sent svar. SMS-funktionen fungerar tyvärr inte ännu, men bör göra det under september. Felmeddelandet är tokigt. Många har velat ha mappar i filarkivet. Det kommer förr eller senare men vi kan inte lova något nu eftersom vi har väldigt mycket annat som ska fixas nu, tex SMS. Johan |
|
2012-09-21 | ||
Anders Ivarsson |
Kanske dax att blocka vissa?biuro detektywistyczne warszawa dalsze |
|
2012-09-21 | ||
Johan Hillborg
|
Vi har en plan på hur vi ska få bort spam från forumet men det tar ett par veckor att få till det. Dessa spam-robotar är listiga, men vi tror att vi kan lösa det. Vi har blockat en massa fejk-användare men spam-robotarna skapar nya hela tiden, vilket vi måste täppa till. Johan |
|
2012-09-21 | ||
Christoffer Dannfors
|
En i mitt jaktlag använder sig av internet explorer och kan inte skriva jaktrapporter?? |
|
2012-09-22 | ||
Johan Gustavsson
|
kan ej köpa krut plus. händer inget då jag kryssar i kort, godkänt villkor, kommer ej vidare |
|
2012-09-24 | ||
Johan Hillborg
|
Hej Betalningsfunktionen är ännu inte igång. Vi har skrivit: Betalning kommer att vara möjligt i början av augusti. men glömt att uppdatera det. Vi går ut med meddelande när det går att betala. tills vidare så kan du köra med det 3-månaders gratis testabonnemanget och betala om ett par månader när du ser att det funkar. Joha |
|
2012-10-02 | ||
Peter Steen
|
Fungerar inta att redigera jaktrapport. |
|
2012-10-03 | ||
MB |
Kan fortfarande inte ladda upp en kartbild (använder IE 8) |
|
2012-10-11 | ||
SN |
Hej, Tacksam för hjälp! |
|
Edited
2012-10-11
|
||
2012-10-14 | ||
TP |
Hej Jag lyckas inte ladda upp en vanlig Jpeg fil. står fel filformat. Hur stor får filen vara? |
|
2012-10-15 | ||
Peter Steen
|
Har lagt upp jaktrapport med skjutet vilt. Den första jag lade upp behöll inte vikt/klockslag. Den andra fungerade däremot. Har sedan försökt att redigera men det “tar” inte inmatad information. Allt under samma dag=samma jaktrapport. |
|
2012-10-17 | ||
Johannes Josefsson |
Hej, har samma problem som “baps” jag kan inte lägga in vikt på ett skjutet vilt. |
|
2012-10-17 | ||
Johannes Josefsson |
Finns det någon funktion för att ladda upp filmklipp från jakter? |
|
2012-10-19 | ||
Johannes Josefsson |
Vad är det som bestämmer i vilken ordning dokumenten hamnar under doukument? /Johannes |
|
2012-10-23 | ||
Eric Ericson
|
I appen syns inte “Pass id” om jag väljer “Torn” som symbol. Om jag däremot väljer “Pass” som symbol syns aktuellt “Pass id” även på kartan. // Eric |
|
2012-10-24 | ||
Matti Karjalainen
|
Hur är det när du vill skicka åtelbilder via GPRS borde inte vara något problem eller. |
|
2012-10-26 | ||
Robin Törnlind |
Jag använder explorer9 och googel Chrome. Det fungerar inte att navigera med flikarna på första sidan. Står bara “laddar...”. |
|
2012-11-08 | ||
LP |
Varför adressen krut.se ? Helt ologiskt Varför inte mittjaktlag.se – det var en bra adress. /Leif Palm osså kan man bli tokig på alla dessa snorungar som håller på och jävlas med med folks datorer |
|
2012-11-14 | ||
Linus Bretz |
Hjälp! Jakt på lördag och därav ett måste att planera jakten. Dätför lite kris i bygget. MVH/ Linus |
|
2012-11-28 | ||
ove Svensson |
Samma här, kan inte ladda upp egen kartbild för att placera. Larmar på att det är fel filformat, har testat IE8, Google Chrome och Safari. |
|
2012-11-30 | ||
DS |
Kan inte ladda upp kart bild. Fel filformat, svarar det. Och det är inte fel filformat. |
|
2012-12-02 | ||
Linus Bretz |
Hej, åter igen är det helt blankt när jag ska gå in och titta på vår jakt-karta.??? |
|
Show 1 to 25 |