2012-08-30 Har du kört fast med någon av de nya funktionerna? Ge inte upp! Hör av dig!

Efter lanseringen av de nya funktionerna, och då framför allt kartan, upptäcker vissa användare problem med att få igång en funktion, tex att ladda upp en kartbild.

Har du problem så maila till [email protected] (eller skriv på supportforumet). Ange gärna vilken webläsare och version på webläsaren ni har. Om du inte får den hjälp du behöver så maila igen. Alla användarproblem ska lösas förr eller senare.

Johan
Krut

2012-09-03

Jag får inte sms-funktionen att fungera. Det kommer upp en röd text när jag sparar en aktivitet i kalendern där det står att sms-funktionen beräknas vara igång i augusti..
Är den inte igång än, krånglar den eller gör jag fel?

//Johannes

2012-09-04

Finns det möjlighet att skapa en mapp (likt utforskaren) under Dokument & Filer där man t ex kan ha gamla årsmötesprotokoll etc?
Har man många dokument blir det fort rörigt..

/Johannes

2012-09-15

Hej Johannes

Jag ber om ursäkt för sent svar.

SMS-funktionen fungerar tyvärr inte ännu, men bör göra det under september. Felmeddelandet är tokigt.

Många har velat ha mappar i filarkivet. Det kommer förr eller senare men vi kan inte lova något nu eftersom vi har väldigt mycket annat som ska fixas nu, tex SMS.

Johan
Krut

2012-09-21

Kanske dax att blocka vissa?biuro detektywistyczne warszawa dalsze
av vumabege
idag 22:09
av vumabege
0 svar
Unibet Bonus Asian body work Your path About out of Agony
av realatalneeli
idag 21:39
av realatalneeli
0 svar
biuro detektywistyczne warszawa małego
av vumabege
idag 20:58
av vumabege
0 svar
prywatny detektyw warszawa rzekł
av vumabege
idag 19:44
av vumabege
0 svar
pozyczki pozabankowe Funding Stamina by using Locality The en...
av norinoizoptiz
idag 19:20
av norinoizoptiz
0 svar
agencja detektywistyczna warszawa dalszym
av vumabege
idag 19:17
av vumabege
0 svar
kosze świąteczne
av cinifeego
idag 18:16
av cinifeego
0 svar
Bet365 Know that massage Your method From the Painful sensation
av realatalneeli
idag 18:16
av realatalneeli
0 svar
detektyw warszawa wioski
av vumabege
idag 17:37
av vumabege
0 svar
The skin is consistently jak powiększyć biust transforming daily
av gaupearrops

2012-09-21

Vi har en plan på hur vi ska få bort spam från forumet men det tar ett par veckor att få till det. Dessa spam-robotar är listiga, men vi tror att vi kan lösa det.

Vi har blockat en massa fejk-användare men spam-robotarna skapar nya hela tiden, vilket vi måste täppa till.

Johan
Krut

2012-09-21

En i mitt jaktlag använder sig av internet explorer och kan inte skriva jaktrapporter??

2012-09-22

kan ej köpa krut plus. händer inget då jag kryssar i kort, godkänt villkor, kommer ej vidare

2012-09-24

Hej

Betalningsfunktionen är ännu inte igång.

Vi har skrivit: Betalning kommer att vara möjligt i början av augusti. men glömt att uppdatera det.

Vi går ut med meddelande när det går att betala. tills vidare så kan du köra med det 3-månaders gratis testabonnemanget och betala om ett par månader när du ser att det funkar.

Joha
Krut

2012-10-02

Fungerar inta att redigera jaktrapport.
Har försökt att redigera texten och spara men det går inte.

2012-10-03

Kan fortfarande inte ladda upp en kartbild (använder IE 8)

2012-10-11

Hej,
vi har problem med att skicka bilder från åtelkamerorna direkt till krut så att alla i jaktlaget kan ta del av dom.
Kamerorna skickar mms och e-mail utan problem om jag ställer in min egen telefon/e-mailadress som mottagare,
ställer jag in min telefon och er e-mailadress kommer bara mms:en fram till min telefon, men på krut dyker de ej upp på resp. inlagd åtelkamera.
Är det riktigt att e-mailadressen är [email protected] som det står på er sida – eller skall det vara info@mittjaktlag?
Är det bara för oss det är så eller har andra också samma problem?

Tacksam för hjälp!

Edited 2012-10-11
2012-10-14

Hej

Jag lyckas inte ladda upp en vanlig Jpeg fil. står fel filformat. Hur stor får filen vara?

2012-10-15

Har lagt upp jaktrapport med skjutet vilt. Den första jag lade upp behöll inte vikt/klockslag. Den andra fungerade däremot. Har sedan försökt att redigera men det “tar” inte inmatad information. Allt under samma dag=samma jaktrapport.

2012-10-17

Hej, har samma problem som “baps” jag kan inte lägga in vikt på ett skjutet vilt.
Är det någon bugg?

2012-10-17

Finns det någon funktion för att ladda upp filmklipp från jakter?

2012-10-19

Vad är det som bestämmer i vilken ordning dokumenten hamnar under doukument?
De verkar kunna hamna i vilken ordning som helst..

/Johannes

2012-10-23

I appen syns inte “Pass id” om jag väljer “Torn” som symbol.

Om jag däremot väljer “Pass” som symbol syns aktuellt “Pass id” även på kartan.

// Eric

2012-10-24

Hur är det när du vill skicka åtelbilder via GPRS borde inte vara något problem eller.

2012-10-26

Jag använder explorer9 och googel Chrome. Det fungerar inte att navigera med flikarna på första sidan. Står bara “laddar...”.

2012-11-08

Varför adressen krut.se ? Helt ologiskt
(KRUT var troligen tom upptaget innan, se http://www.krutcupen.se/ - råkar vara med och leka där ibland)

Varför inte mittjaktlag.se – det var en bra adress.

/Leif Palm

osså kan man bli tokig på alla dessa snorungar som håller på och jävlas med med folks datorer

2012-11-14

Hjälp!
Min karta är borta. Finns ingenting när jag går in på "Karta"
Det visas bara en helt vit bild!

Jakt på lördag och därav ett måste att planera jakten. Dätför lite kris i bygget.

MVH/ Linus

2012-11-28

Samma här, kan inte ladda upp egen kartbild för att placera. Larmar på att det är fel filformat, har testat IE8, Google Chrome och Safari.

2012-11-30

Kan inte ladda upp kart bild. Fel filformat, svarar det. Och det är inte fel filformat.
Hoppas på snabbt svar o lösning.

2012-12-02

Hej, åter igen är det helt blankt när jag ska gå in och titta på vår jakt-karta.???

Show 1 to 25