Hej! Är tanken även att det egna uppladdade kartmaterialet skall synas som en “overlay” även i appen? Eller är det endast en hjälp för att rätt placera ut gränser och markeringar på hemsidan?
Om tanken är att det skall synas så funkar det iallafall ej för mig, ser endast satellitbild med mina gränser och symboler inritade. Kartan är uppladdad som jpg.
Vilket program (karta) används vid placering av egen karta på sidan? Den är ju väldigt odetaljerad jämfört med tex google maps, så det är svårt att placera kartan rätt, både i position och skala.
Tacksam för svar!
// Petter
Hej!
Är tanken även att det egna uppladdade kartmaterialet skall synas som en "overlay" även i appen?
Eller är det endast en hjälp för att rätt placera ut gränser och markeringar på hemsidan?
Om tanken är att det skall synas så funkar det iallafall ej för mig, ser endast satellitbild med mina gränser och symboler inritade. Kartan är uppladdad som jpg.
Vilket program (karta) används vid placering av egen karta på sidan? Den är ju väldigt odetaljerad jämfört med tex google maps, så det är svårt att placera kartan rätt, både i position och skala.
Tacksam för svar!
// Petter
|