2012-09-13 Det går inte att skriva fritext i Jaktrapporten..??

Varför går det inte att skriva in text på jaktrapporten? När jag har skrivit färdigt och trycker “spara” försvinner allt. Har försökt på 4 olika datorer med samma resultat. Allt annat sparas utom fritexten, tråkigt om man skrivit utförligt....

2012-09-14

Mycket konstigt, jag antar att du har prövat med olika webläsare om du har prövat på så många datorer?

/Marcus

2012-09-15

Ja, både Mac och PC, Firefox och IE. Jag har skrivit rapporter tidigare och det har funkat perfekt men nu är det helt omöjligt. När jag skrivit klart och trycker “spara” så hoppar sidan till och återgår till “Beskriv jakten”. Märkligt om det vara är jag som inte får det att funka....? Det är väldigt många nya bra funktioner på sidan som jag använder till vårt jaktlag och jag är mer än nöjd med funktionerna. Lite synd att just denna ska krascha hos mig. Förra månaden funkade det men när jag skulle göra rapport förr helgen så funkade det inte. Några tips??

/Mats

2012-09-15

Gjorde ett försök med Mac och Safari och då funkar det. Lustigt, för det har gått att skriva i Firefox tidigare. Hur som helst så funkar det nu!
/
Mats

Show 1 to 4