2017-09-02 E-track

Går det inte att köpa etrack med kontantkort längre?

2017-09-08

Intresserad av svaret?

2017-09-12

Nej vi slutade med kontantkortet för två veckor sedan eftersom Telia lade in en strypning av data efter att man registrerade kontantkortet. För att låsa upp det behövde vi ta in pejlen till supportverkstan för att pilla ut SIM-kortet. Det blev för mycket meck.

Dessutom har vi nästan inga problem med dålig täckning med abonnemangspejlen eftersom det hela tiden väljer det bästa nätet. Därför slutade vi sälja kontantkortspejlen.

(Vi har inte support på dessa forum längre utan på supportknappen.)

2017-09-30

Det låter som en konstig anledning. Låter mer som att man blir påtvingad en års kostnad på en tusing för att kunna använda er pejl.

2018-01-30

Vi hade en kaotisk situation under början av säsongen med besvikna användare till följd av att man registrerat sina kontantkort. Vi har ringt Telia ett 40-tal gånger för att försöka förstå detta samt få dem att ändra sig. Vi hade gärna haft kvar kontantkortet eftersom det var konkurrenskraftigt rent kostnadsmässigt, men vill inte få dåligt rykte pga detta strul med Telia som vi inte kunde göra något åt.

2018-03-09

Vad ska jag göra som redan har ett kontantkortsabonemang och som har strulat hela tiden med mycket otäta uppdateringar.

2018-03-14

Finns väl fler kontantkort hos andra nätleverantörer?

2018-06-02

Tja! Det går inte å komma åt etrack+ abonnemanget på webshopen. Hur köper jag det. Mvh Tosse����

2018-06-02

Hade samma problem som du Torbjörn, skrev då till supporten och fick det ordnat att det gick att köpa abonnemanget, men har fortfarande inte kunnat få pejlen att fungera, så har skrivit en gång till supporten idag.

2018-06-02

Ok! Micke då får jag bara avvakta. I all hast så köpte jag en ny pejl i stället för ett abonnemang.

2018-06-02

Grejen är att jag kommer inte ut på supporten ens..

2018-06-02

Kom inte själv åt supporten via Android appen, fick göra det via datorn istället, prova det om du inte gjort det.

Edited 2018-06-04
2018-06-04

Nu funkar allt som det ska! Tack Johan för ett snabbt handläggande!

Show 1 to 13