2012-10-31 Hur går det?

Ja?
Hur går det?
Med allt?

Jag verkar inte vara den enda som är besviken på den senaste tiden utveckling. Allt verkar gå utför. Tyvärr. För det är en väldigt bra sida, eller va iallafall. Det känns inte som att det tas på allvar.
Hörde av nån att ni driver detta vid sidan av. Är det så? Inget fel med det men det måste ju skötas.

Jag hoppas på en klar förbättring. Annars är jag övertygad av att det kommer försvinna många medlemmar.
Hur svårt är det att skapa en kontrollfråga vid forum inlägg eller vid inloggning. Inte svårt. Jävligt irriterande med all jävla öststatsrappakalja.

Man skulle iallfall önska lite mer info om var allt ligger i utvecklingen. Saker som var lovade till jaktårets start eller iallafall i augusti har fortfarande inte kommit.
Nyttja bloggen lite mer, Senaste inlägget var 28 JUNI!

Med hopp om klar förbättring.
/eric

Edited 2012-10-31
2012-11-02

Instämmer! Det börjar dyka upp fler alternativ till denna sida och det vore ju synd om denna skulle dö.

2012-11-02

Håller med de tidigare inlägg.

2012-11-08

INSTÄMMER!!!

2012-11-15

Kan ni inte stoppa dessa robotar!! Man saknar ju “jaktsnack”! Nu börjar de ju komma in även på “feedback/support” och fortsätter det , så tappar ni med säkerhet ett antal jaktklubbar!

2012-11-19

En uppdatering är på gång. vi är 99% klara.

Mvh
/Marcus

2012-11-20

Håller tummarna och tackar på förhand!!

2012-11-25

Andriodappen känns viktig om jag ska satsa här, sidan verkar lovande dock

2012-12-03

Siten har varit rätt instabil sedan igår, felmeddelanden och sidor/flikar som inte laddas samt det går inte att ladda upp filer/bilder, dock fungerar det lite bättre med Firefox än med Chrome vad jag kan uppleva just nu.
Det är väl bara tillfälliga störningar antar jag i samband med era jobb på sidan...

2012-12-19

Efter uppdateringen den 12 december så funkar det mesta bättre (och några få saker sämre..).

Johan, Krut

2012-12-19

Ser bra ut, det går framåt, kör på :-)

Show 1 to 11