2012-11-01 @ Marcus. Plustjänsten åtelmms direkt till hemsida på krut.

Hej, gör nu ett tredje försök att få hjälp!!
Vi får inte till plustjänsten vi har att skicka mms från åtelkameran direkt till kruts e-mailadress, så att alla kan ta del av bilderna.
När jag testar med min egen e-mailadress så fungerar det perfekt.Skickar både till mitt telnr och min e-mail,
men ställer jag in kruts adress (det är väl riktigt med [email protected]?) så dyker det aldrig upp.
Åtelkameran är inlagd med telnr osv. på krut.
Vi har försökt med flera olika kameror och flera olika inställningar – som sagt med våra egna adresser fungerar det problemfritt, men inte på krut.
Har ni några ideer? Vore tacksam för hjälp – alla är sugna på djurbilder!
Mvh
Rungarns jaktlag

2012-11-05

Hej Stefan,

Vi har exakt samma problem som ni. Det fungerar fungerar perfekt att skicka bilder via mms och e-mail till eget tel.nr och egen mailadress men det fungerar inte med Krut eller till deras adress [email protected]

Hälsningar / Eric

2012-11-19

Hej

Vi har felsökt detta och felet beror på riktnummer som har orsakat ett fel i databasen. Detta är en av många bugfixar som kommer i en jätteuppdatering som vi jobbat med i 4 månadar som är 99% klar. Efter denna uppdatering så kommer vi vara i kapp igen så då kommer vi kunna ha kortare uppdateringscyklar och släppa nya funktioner med kortare mellanrum.

Mvh
/Marcus

2013-01-29

Är detta problem åtgärdat??

2013-01-30

Hej

Den uppdatering som Marcus beskriver ovan är åtgärdad. Om det löser ert problem vet jag inte.

Kan ni testa igen tack! Vid problem, maila [email protected]

Johan, Krut

Show 1 to 5