2012-12-03 Jag har gjort inbjudningar igår och idag är de borta ur kalendern för att boka jakt.
2012-12-19

Hej. Har du fortfarande samma problem?
Johan, Krut

2012-12-25

Hej Johan Lade in jakt på kalendern idag med inbjudan via mail, men några sådana har ännu inte gått ut!

2012-12-25

Hej. Jag har också lagt in jakt med mail inbjudan, men det kommer inga mail till medlemmarna.
/kenneth

2012-12-26

samma här inga inbjudningar går ut

2012-12-27

Det är samma här, det har inte gått ut några kallelser dom sista jakterna, så man får göra kallelserna på annat sätt, Gmail tex.

2012-12-29

Samma här!

2012-12-30

Hej. Ni som har problem med att inte mailen går ut:

1. Innan du testar så kan du kolla att det bara finns en enda e-mailadress i fältet “E-post” för alla användare och inga andra symboler eller text i den rutan.

2. Email med inbjudningar går ut en gång per dag kl 15. Du kan testa att lägga upp en ny testjakt och kryssa i bara dig själv som inbjuden och vänta till kl 15.

Vissa verkar också ha problem med att kalenderposter försvinner. Ni som fortfarande har problem, maila oss på [email protected] så betar vi av en i taget.

För att lösa problemet behöver vi veta:
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

MVH
Johan, Krut

2012-12-31

Jag har också haft problem med att mail inte går ut, men har nu löst problemet.
Jag hade medlemmar utan mailadress (man kunde lägga upp det tidigare, men inte nu längre) när jag nu har lagt in min egen mailadress hos dessa medlemmar utan egen mail, så fungerar mailutskicket.
Förr gick ju mail ut direkt, nu kommer det efter kl 15:00.

2013-01-02

Hej varför gå mailen bara ut kl 15 det är ju inte riktigt så som mail brukar fungra det borde gå direkt.!
mvh
LGS

2013-01-03

Jag tycker det är en ganska bra funktion om mailen samlas ihop och skickas ut, om man är med i många jaktlag så blir det väldigt många mail annars, speciellt som det går ut påminnelser dessutom.

Sen kan man väl fundera på om tiden är den bästa eller om det kunde vara nån mer gång per dag men om syftet är att slå ihop ett antal mail till samma person så tycker jag det är riktigt bra.

//Micke

2013-01-30

Mail om jakter/aktiviteter går ut en gång om dagen och numera kl 10 (förut kl 15). Om mailen skicades ut direkt så hade man fått 10 mail den dagen jaktledaren lägger upp säsongens 10 jakter i kalendern.

2013-01-31

Det gick inte ut några mail i dag!!

2013-01-31

Hej nrj. Skulle du kunna kolla följande:

1. Innan du testar så kan du kolla att det bara finns en enda e-mailadress i fältet “E-post” under medlemsfliken för alla användare och inga andra symboler eller text i den rutan.

2. Email med inbjudningar går ut en gång per dag kl 10. Du kan testa att lägga upp en ny testjakt och kryssa i bara dig själv som inbjuden och vänta till kl 10.

Om du fortfarande har problem så maila oss en gång till, tack.

För att lösa problemet behöver vi veta:
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

MVH
Johan, Krut

2013-02-01

Hej Johan! Jag har kollat våra mailadresser och dom är ok! Är det bara jag som har detta problem i dagsläget?
Skall skicka mina uppgifter till dig!

2013-02-01

Nej det är inte bara du utan ytterligare kanske 5 jaktlag. Vi jobbar på det. Vi kan inte ta hand om alla mail med en gång men vi tuggar på.

2013-02-05

Gjorde en test i kalendern och nu fungerar det! Tack för det!!

2013-02-05

Bra!

Show 1 to 18