2012-12-03 Min karta har försvunnit!

Hej igen,
Nu har vår karta försvunnit ytterligare en gång. När jag går in på karta så finns där ingenting!!! Inte ens den bakgrundskarta som ni själv har. Detta verkar vara ett återkommnade problem. Vilket ställer till med mkt bekymmer för mig när jag ska planera våra jakter. Är det ett problem som ni kan lösa åt mig nu akut? Har jakt igen på fredag.
Samt är det något ni kan åtgärda så att man slipper bekymmret framöver?
Tacksam för snabb hjälp och svar.
MVH/
Linus

2012-12-03

http://krut.se/forum/show/8061907/hur-gar-det

Det hänger säkert ihop, du behöver inte känna dig ensam

2012-12-04

Kan säkert vara så. Men hade varit trevligt med ett lugnande besked. Mest så att man vet. Man har ju börjat att bli lite beroende av karta etc. på denna sida. Så innebär ganska mkt strul när det inte fungerar!!

2012-12-09

Nä, nu börjar det bli ganska så irriterande att inte min karta är tillbaka!!!
Har trots allt betalat 700.- för kartan på Metria och lagt ner ett stort antal timmar på att redigera den på denna sida.
Nu har den varit försvunnen i snart två veckor och jag har inte hört ett ljud från ledningen av denna webb-sida. Jag tycker att detta är ganska dåligt. Jag är jakt-ledare för ett nytt jaktlag, vilket innebär att kartan är mkt viktig för att vår jakt ska flyta på smidigt. Så om ni någon gång besöker ert egna kund-forum så kan ni väl vara så snälla att höra av er om vad problemet är, så att man vet!!!

MVH/
LB

2012-12-12

Allt fungerar igen!! Jag bugar och bockar!!

2012-12-12

Hej. Vi har inte varit så bra på att kommunicera utan lagt vår tid på att rätta buggar. Bra att det funkar nu för mrfashion. Nordén har ju en annan tråd så då anser jag denna tråd vara åtgärdad.

Johan
Krut

Show 1 to 6