2012-12-09 Hade varit kul med ett livs-tecken från de som sköter denna webb-sida!!!!

Som rubriken säger, det hade kännts bra att höra något från er som sköter denna sida. Vi är många som har strul (mina egna ganska så betydande sådana). Det hade därför kännts bra om man hade kunnat få någon typ av svar!!!

MVH/
LB

2012-12-09

Dom verkar ha jobbat för hårt och somnat vid skärmen och sen tydligen avlidit vid den samma. 6 veckor sen det senaste livstecknet. Jävligt svagt.....

2012-12-10

De kunde iallafall fall höra av sig och meddela när uppdateringarna är planerade till!

2012-12-11

Detta hjälper inte mycket men när jag mailade dom för 2 veckor sedan fick jag detta svar..............

“Jag kommer inte att gå vidare med detta nu. Vi är precis i slutfasen (99% klara) på en uppdatering som jag hoppas ska rätta till det här problemet. Det vi har jobbat med nu har tagit 4 månader och innehåller mer än 150 bugfixar. När vi släpp denna uppdatering kommer vi att släppa nya med ungefär 3 veckors mellanrum. Vi kommer att skicka ut ett mail när de nya uppdateringarna är på plats”

2012-12-12

Hej! Jag ber om ursäkt för ett mycket sent svar, men vi har inte hunnit läsa alla mail och forumtrådar. Vi har nu jobbat stenhårt i fyra månader med en uppgradering av sidan där vi rättat 150 buggar och förhoppningsvis löst 95% av alla problem. Den nya versionen släpptes idag den 12e december kl 17. Om ni fortfarande har problem så maila oss igen på [email protected] tack. Vi behöver veta användarnamn, jaktlagets namn och vilken webbläsarversion ni har.

MVH / Johan, Krut

Show 1 to 5