2012-12-12 Nu 150 buggar lösta. Prova igen om ni haft problem. Betalning och SMS fungerar snart.

Hej! Vi ber om ursäkt för att vi inte har hunnit svara på alla foruminlägg. Vi har nu jobbat hårt i fyra månader med en uppgradering av sidan där vi rättat 150 buggar. Den nya versionen släpptes den 12e december kl 17. Ni som har haft problem kan väl kolla en gång till. Om ni fortfarande har problem så maila gärna till [email protected].

Vi räknar med att kunna lansera betaltjänsterna (Pluspaket, Allväderskarta och SMS) innan nyår. Tills vidare kan man köra pluspaketet gratis. När betaltjänsterna fungerar bra kommer vi att informera alla användare via e-mail.

Jaktforumet har blivit igenkorkat av en så kallad bot, en elak server, som automatiskt skapar konton på Krut och postar en massa skräp på forumet. Vi hoppas kunna lösa detta problem innan jul.

MVH
Marcus och Johan, Krut

2012-12-14

Jag har fortfarande problem, jag har också mailat er också men får inget svar. Öppnar jag för jakrapport så får jag bara detta......

Ett fel uppstod...

Det kan till exempel bero på att du besöker en sida som inte finns.

Om du behöver hjälp går det bra att skicka ett e-post till [email protected]. Beskriv gärna hur felet uppkom och ange användarnamn och jaktlagets namn.

Edited 2012-12-14
2012-12-14

En jaktkompis har problem med att aktivera sin identitet, allt funkar att lägga in men det smäller konsekvent på “Land”.

Har skickat mail med felkoden.

/T

2012-12-15

Hej!
Det är problem med att få ut mail när man gör inbjudningar via kalender och även mailfunktion via forum. Vi ställde in jakt tills idag men inget hade gått ut. Nu tog vi det även via telefon så ingen fara skedd. Inte haft något problem alls på över ett år då vi använt denna hemsida.

2012-12-18

Vi hade problem med mailen 11-15 december och alla mail som skickades då kastades, men efter det ska det funka. Mail från forum funkar för mig nu. Mail från kalender testar jag just nu. Dessa går ut kl 15 varje dag så jag måste vänta till imorgon för att veta. Maila gärna [email protected] om det fortfarande inte funkar.

Övriga i denna forumtråd svarar vi via mail: Vi ska försöka beta av alla mail under denna vecka, dvs senast 20/12.

Johan, Krut

Edited 2012-12-18
2012-12-18

Jag har till sist lyckats bjuda in mina kamrater men nu får de problem
att registrera sig, en del kan inte välja Sverige och några får att den
ej accepterar adressen,

2012-12-19

Smäller fortfarande på “land”, nu har jag provat med IE och Chrome......

/T

2012-12-19

Beachboys: Vilken adress är det som inte accepteras? Mailadressen eller?

Vi ska titta på problemet att välja land.

Johan, Krut

2012-12-19

Det var gatuadressen och han som hade problem med land såg jag du hade svarat via mail.

2012-12-21

Bra jobbat med uppdateringarna!
Jag vet hur mycket jobb det ligger bakom.

Edited 2012-12-21

Show 1 to 10