2012-12-14 e-post utskicken vid ny jakt, fungerar inte!!!!!!

Varför fungerar det inte att skicka ut inbjudningar när man lägger upp en ny jakt? Dom kräver att man har sms mottagare. Hjälp

2012-12-15

E-posten fungerar nu efter några dagars avbrott. E-posten är alltid gratis. Se även: http://krut.se/forum/show/9155396

Johan, Krut

Edited 2012-12-15
2012-12-16

Samma här, man måste ange sms mottagare och gör man det så får man meddelandet att man måste köpa sms paketet, dock kan man om man bara stänger ned aktiviteten efter att man försökt skicka med sms mottagare iklicklad åtminstånde skapa en aktivitet där deltagarna ser ut att vara inbjudna (kan svara på om dom kommer med eller ej) fast nåt mail går ju förstås inte ut.

Micke

2012-12-16

Har lagt in aett antal jakter idag och det går inte ut några emailinbjudningar!!
Kräver att man skall ha SMS tjänst, så fungerar gör det inte!!
Är det något tillfälligt eller??

2012-12-17

Samma problem som tidigare inlägg.
Moment 22:

  • “SMS mottagare måste väljas” (trots att jag bara vill få iväg mailinbjudningar).
  • “Du saknar SMS. Köp ett paket i Webshopen” (vilket inte går)

En basfunktion som bara MÅSTE fungera enl min åsikt.

/Janne

2012-12-17

Jag upptäckte också själv denna bug igår. Det har inte varit så förut så det är lite märkligt. Jag har felanmält med högsta prio. Det bör fungera senare idag måndag 17 dec.
Johan, Krut

Edited 2012-12-17
2012-12-17

Funkar fortfarande inte nu kl 18.00

Kalle

2012-12-17

Hej,

Provade att skicka inbjudning till jaktlaget det går inte om man inte har sms paket!

pi

2012-12-18

Detta fel hade jag också igår, men idag efter vår senaste uppdatering så funkar det för mig. I rutan med rubriken"Vill du bjuda in folk till aktiviteten?" eller rutan “Ändra inbjudningar” finns två kolumner med kryssrutor:
En med ett kuvert som betyder mailinbjudan.
En med en pratbubbla som betyder SMS (Lite kryptiskt så det ska vi ändra)
OBS: >> DET FÅR INTE FINNAS NÅGRA KRYSS I DEN ANDRA KOLUMNEN (för SMS) för då fastnar man på att man inte har SMS och att det ännu inte går att köpa (snart går det..).
Om det ändå inte funkar: Kan ni maila oss på [email protected] tack. För att lösa problemet behöver vi veta:
• ditt användarnamn
• jaktlagets namn
• vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

MVH
Johan, Krut

2012-12-19

Hej!

Någon bugg fortfarande!
Jag lägger in en aktivitet och bjuder in folk! Men de kommer inga inbjudningar!
När man sedan går in och vill redigera de inbjudna deltagarna så är båda rutorna i kryssade!

Jag mailar till er!

2012-12-19

Ok. Jag tar det vidare på mail.
Johan, Krut

Show 1 to 11