2012-12-22 Felanmäl till [email protected]. Information som vi behöver vid felanmälan är...

När ni anmäler fel på webben så försök att få med:
• ditt användarnamn
• jaktlagets namn
• vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

När vi har rättat ett problem och ni testar igen och det inte funkar så kan ni testa att “rensa cachen” eller “ta bort temporära Internetsidor”.
(I Explorer: Verktyg / Ta bort webhistorik / Temporära internetfiler.
I Chrome: Historik / Ta bort all webinformation / Töm cacheminnet.
I Firefox: Verktyg / Rensa ut tidigare historik / Cache)

Johan, Krut

Edited 2013-03-29
2013-06-18

Hej,
i vår jaktrapport har en del viltslag fallit bort vilket i sin tur gör att redan registrerat vilt saknas. Jag har inte kollat allt men Vildvsin- Galt och Älg – tjurkalv saknas exempelvis.

Jag har testat med tre olika webläsare, Explorer, Chrome och Firefox. Samma problem i alla tre.

Mvh Peter

Edited 2013-06-18
2013-06-21

Ok. Jag har felanmält detta.
Johan
Krut

2013-06-30

Skulle rekommendera sidan för ett annat lag genom krut sida(Jaktlagets konto)
och fick detta svaret
E-mailadressen [email protected] finns inte i något jaktlag.

2013-07-19

Tack för att du säger till! Vi tittar på det.

Vänliga häsningar
/Marcus

2013-07-30

Hejsan!

Hur får man tillgång till redigera under fliken “Karta”? Är redan administratör.

Sedan “fastnar” kartan och går inte att flytta till sitt egentliga ställe?

Mvh Emil A.

2013-08-03

Hej! Du måste ha Krut Plus för att kunna redigera.o" Kolla under fliken “Jaktlagets konto”.

Alla jaktlag får tre månader gratis som aktiveras på Webshoppen. Om det inte finns något val för tre månader gratis så har någon i Laget aktiverat testperioden för mer än tre månader sedan. I så fall får ni köpa Krut Plus i Webshoppen, men det är billigt..

Johan
Krut

2013-08-13

jag har 130 sms kvar men då jag skickar ut sms till gruppen står det ej levererade??

2013-08-20

Hej. Ja vi har problem med SMS-utskicken. Det ska vara fixat under augusti månad. Funkar det inte den 1a september så skicka ett mail till [email protected] tack.

Johan
Krut

2013-08-29

Kalendern funkar inte.
Är själv administratör och en annan i laget också ingen kan komma in i kalendern och redigera.

Klebo jaktlag
jiak

2013-08-31

Hej. Nu ska kalendern funka. Om den inte gör det så maila [email protected]

2013-09-01

HEJ!
Ser inte det jag skriver själv under fliken alla. Kalenderhändelser, jaktrapporter mm. Inget som jag har lagt in själv syns. Andra i laget kan se det. Är likadant på olika datorer och mobilen.

MVH
Ola

2013-09-02

Hej
Söndagar fattas i kalendern!

Bosse C

2013-09-04

Kalendern är fixad nu.

Att man inte ser på förstasidan vad man själv lagt in: Det var flera användare som tyckte att det skulle vara så i våras. Vi gjorde kanske misstaget att lyssna på några användare för mycket, för nu blir det ju förvirrande för många.

Vad tycker ni användare: Ska man vad man själv har gjort eller inte på förstasidan? Rösta.

Johan
Krut

2013-09-05

HEJ!

Jag önskar att se vad jag har lagt in.

MVH
Ola

2013-09-05

Hej!
Jag är inte säker på om jag har förstått frågan riktigt.
För mig är det så självklart att man skall kunna se vad man själv har skrivit att jag undrar vilka motiv det kan finnas för att man inte ska kunna se det.
Hälsningar
Gunnar W.

2013-09-05

Det har blivit ett missförstånd hos oss. Vi ska fixa så att det blir som förut. På söndag ska det vara som vanligt igen och man ska se sina egna inlägg.

Johan

2013-10-02

Kanske skulle man kunna välja? Jag slipper gärna mina egna händelser.

2013-10-02

Faktiskt bra att kunna se sina egna inlägg. Om jag har varit tvungen att t.ex. testa flera gånger för att få till det som jag vill, så är det bra att kunna X:a bort alla testerna och kvar blir bara det verkliga inlägget.

2013-10-04

Hej. Vi vill inte ha för många val och inställningar, så nu ser alla allt som det alltid varit förut.
MVH
Johan

Show 1 to 20