2010-11-26 Flera jaktlag

Går det inte att fixa så man kan vara medlem i flera jaktlag med samma användare, som det är nu har jag två olika och måste logga ut för att hoppa mellan de olika.

patrik

2010-11-26

Hej,

Nej, det går inte just nu.

Vi har funderat på det, men det är en ganska stor förändring under ytan, så det kommer nog tyvärr dröja ett tag tills/om det funkar.

mvh/Joel

2010-11-29

det fungerar bra som det är med olika

namn och samma lösenord

2010-12-04

Jag håller helt med Patrik, samma anv namn sen kan man välja vilket jaktlag man vill logga in på. Vore en önskvärd funktion, Kan ni inte lägga till en summering så att man kan få totala antalet vilt av varje art?

Har ni funderat på lokal reklam, eller mer riktad reklam som jaktlag som jagar mycket fågel får mer reklam med produkter som de kan vara intresserade av?

Tack för att ni har skapat denna sidan, för de jaktlagen som jag är med i så har det underlättat mycket.

2010-12-09

Hej!

Kan ni inte lägga till en summering så att man kan få totala antalet vilt av varje art?

Det kommer när vi ska ge oss på att förbättra jaktrapporter. Vågar inte gissa när det kommer, men troligtvis i vår.

Har ni funderat på lokal reklam, eller mer riktad reklam som jaktlag som jagar mycket fågel får mer reklam med produkter som de kan vara intresserade av?

Ja, vi kommer nog införa lokal reklam under våren.

mvh/Joel

Edited 2010-12-09

Show 1 to 5