2013-01-21 Kallelsen går ut ibland och i bland inte

Då man måste vänta till kl 15:00 för att se om kallelsen går ut blir det mycke tidstapp

Hur går det med sms funktionen

2013-01-21

Utskicket har funkat för mig tills nu, men nu har även jag drabbats av samma problem, ska man tolka det så att man inte bemästrar problemen utan bara flyttar rundt dom?
Dessutom är herrar ansvariga väldigt sällan här och besvarar frågor som uppstår, är man månne upptagna med att radera spam?

2013-01-27

Kallelsen gick ut men någon påminnelse gick inte it

2013-01-30

Från och med 29e januari så ska inbjudningsmailen skickas ut kl 10 istället för kl 15.

Om ni har problem med mailutskick så gör helst följande:

1. Innan du testar så kan du kolla att det bara finns en enda e-mailadress i fältet “E-post” för alla användare och inga andra symboler eller text i den rutan.

2. Email med inbjudningar går ut en gång per dag kl 10. Du kan testa att lägga upp en ny testjakt och kryssa i bara dig själv som inbjuden och vänta till kl 1.

Om du fortfarande har problem så maila oss på [email protected] med följande info:

• Beskrivning av problemet
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

Johan, Krut

2013-02-13

Inga kallelser går ut har dock köpt SMS och det fungerar men inte email

2013-02-14

Hej. Jag får hänvisa till mitt förra inlägg. Vi behöver alltså en sådan felrapport på mail.
MVH
Johan, Krut

2013-02-25

Ja och det har jag gjort men får inget svar där heller

2013-02-28

Och nu fungerar det fortfarande inte och jag skickar detta på mail utan svar!

2013-03-02

Vi har en ganska lång kö på supportmailen, men jag ska se till att vi svara på ditt mail så fort som möjligt.

Johan
Krut

2013-03-07

Det gick inte ut något mail idag! Har fungerat tidigare! Har tidigare skickat in mina uppgifter.

2013-03-08

Utskicken har inte fungerat de senaste 2 dagarna. Ser att det är fler än jag som har detta problem hos er.

2013-03-10

Idag fungerade mail för oss!!

2013-03-25

Vi jobbar på att införa en funktion som visar om mailet har gått iväg eller inte. Samma sak för SMS. Eftersom det är lite tekniskt komplicerat vågar jag inte lova när det funkar. Fortsätt gärna att felanmäla när det inte funkar.

Felanmälan till på [email protected] med följande info:
• Beskrivning av problemet
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Webbläsar-version
• Operativsystem

Johan, Krut

2013-04-03

Mailkallelse går inte ut!
goranl
Eneskogens jaktlag

2013-04-17

Nu krånglar mail utskicket igen!! Det fungerade för en månad sedan!!

2013-04-22

Hej! Vi har en lösning på detta problem och det ska funka i nästnästa release som blir ungefär den 20e maj.
Johan, Krut

2013-05-02

Tack nu verkar det fungera man får till och med en bekräftelse på om det fungerar eller ej

2013-05-02

Bra. Vi har just släppt funktionen med bekräftelse. Om mailen inte kommer fram ändå så kan det bero på att den har fastnat i något spamfilter eller att adressen är felaktig. Hör av er till [email protected] om ni har problem med mail/SMS.

Johan
Krut

2013-05-10

sms fungerar till 1 av 14 då är det svårt att kontakta samtliga

Edited 2013-05-10
2013-05-12

Hej Styggflon.

Det var ju inte bra. Kan du felanmäla till [email protected] och ange

• Ditt problem
• Ange även hur det ser ut med SMS-funktionen om det står skickat eller ej.
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)

Med vänlig hälsning
Johan, Krut

2013-05-20

Hej,
Jag har lagt in ett kalenderhändelse men de kallelser som ska gå ut går inte ut.
Jag trodde att ni hade löst detta?
Tack annars för en bra sida.
MVH
Alexis

Show 1 to 21