2013-01-21 | Kallelsen går ut ibland och i bland inte | |
---|---|---|
Johan Brandt Nylén
|
Då man måste vänta till kl 15:00 för att se om kallelsen går ut blir det mycke tidstapp Hur går det med sms funktionen |
|
2013-01-21 | ||
Karl E Helgesson
|
Utskicket har funkat för mig tills nu, men nu har även jag drabbats av samma problem, ska man tolka det så att man inte bemästrar problemen utan bara flyttar rundt dom? |
|
2013-01-27 | ||
Johan Brandt Nylén
|
Kallelsen gick ut men någon påminnelse gick inte it |
|
2013-01-30 | ||
Johan Hillborg
|
Från och med 29e januari så ska inbjudningsmailen skickas ut kl 10 istället för kl 15. Om ni har problem med mailutskick så gör helst följande: 1. Innan du testar så kan du kolla att det bara finns en enda e-mailadress i fältet “E-post” för alla användare och inga andra symboler eller text i den rutan. 2. Email med inbjudningar går ut en gång per dag kl 10. Du kan testa att lägga upp en ny testjakt och kryssa i bara dig själv som inbjuden och vänta till kl 1. Om du fortfarande har problem så maila oss på [email protected] med följande info: • Beskrivning av problemet Johan, Krut |
|
2013-02-13 | ||
Johan Brandt Nylén
|
Inga kallelser går ut har dock köpt SMS och det fungerar men inte email |
|
2013-02-14 | ||
Johan Hillborg
|
Hej. Jag får hänvisa till mitt förra inlägg. Vi behöver alltså en sådan felrapport på mail. |
|
2013-02-25 | ||
Johan Brandt Nylén
|
Ja och det har jag gjort men får inget svar där heller |
|
2013-02-28 | ||
Johan Brandt Nylén
|
Och nu fungerar det fortfarande inte och jag skickar detta på mail utan svar! |
|
2013-03-02 | ||
Johan Hillborg
|
Vi har en ganska lång kö på supportmailen, men jag ska se till att vi svara på ditt mail så fort som möjligt. Johan |
|
2013-03-07 | ||
Rune Jonestrand
|
Det gick inte ut något mail idag! Har fungerat tidigare! Har tidigare skickat in mina uppgifter. |
|
2013-03-08 | ||
Janne Terfelt
|
Utskicken har inte fungerat de senaste 2 dagarna. Ser att det är fler än jag som har detta problem hos er. |
|
2013-03-10 | ||
Rune Jonestrand
|
Idag fungerade mail för oss!! |
|
2013-03-25 | ||
Johan Hillborg
|
Vi jobbar på att införa en funktion som visar om mailet har gått iväg eller inte. Samma sak för SMS. Eftersom det är lite tekniskt komplicerat vågar jag inte lova när det funkar. Fortsätt gärna att felanmäla när det inte funkar. Felanmälan till på [email protected] med följande info: Johan, Krut |
|
2013-04-03 | ||
GA |
Mailkallelse går inte ut! |
|
2013-04-17 | ||
Rune Jonestrand
|
Nu krånglar mail utskicket igen!! Det fungerade för en månad sedan!! |
|
2013-04-22 | ||
Johan Hillborg
|
Hej! Vi har en lösning på detta problem och det ska funka i nästnästa release som blir ungefär den 20e maj. |
|
2013-05-02 | ||
Johan Brandt Nylén
|
Tack nu verkar det fungera man får till och med en bekräftelse på om det fungerar eller ej |
|
2013-05-02 | ||
Johan Hillborg
|
Bra. Vi har just släppt funktionen med bekräftelse. Om mailen inte kommer fram ändå så kan det bero på att den har fastnat i något spamfilter eller att adressen är felaktig. Hör av er till [email protected] om ni har problem med mail/SMS. Johan |
|
2013-05-10 | ||
JF |
sms fungerar till 1 av 14 då är det svårt att kontakta samtliga |
|
Edited
2013-05-10
|
||
2013-05-12 | ||
Johan Hillborg
|
Hej Styggflon. Det var ju inte bra. Kan du felanmäla till [email protected] och ange • Ditt problem Med vänlig hälsning |
|
2013-05-20 | ||
Alexis Nicou
|
Hej, |
|
Show 1 to 21 |