2013-01-21 Hur funkar supporten??

Hur det funkar med supporten här vet jag inte men jag börjar bli ganske desperat. Jag har nu mailat in ett och samma fel 10 gånger tror jag nu sedan början av December och jag har bara fått ett ända svar.
Ni har också fått veta vilket windowsprog. & webbläsare jag använder, ni har fått mitt användrnamn och jaktlaget som jag är med i, jag har också provat att ta bort gamla internetfiler i datorn, jag har också provat att byta webbläsare men ingenting hjälper.

Problemet är när jag ska gå in på jaktrapporter så får jag bara detta meddelande....

Ett fel uppstod...

Det kan till exempel bero på att du besöker en sida som inte finns.

Om du behöver hjälp går det bra att skicka ett e-post till [email protected]. Beskriv gärna hur felet uppkom och ange användarnamn och jaktlagets namn.

Den gången då ni svarade på mail så trodde ni att problemet var löst, men icke sa nicke. Jag mailade då tillbaks direkt och talade om detta men har inte hört mer sen dess. Och till sist vill jag också tala om att detta problem som finns gäller för alla i vårat jaktlag som jag har pratat med.

2013-01-22

Väldigt tråkigt att inte få något svar från ansvariga, jag har gjort exakt detsamma som ovanstående skriver...... Vill de att man ska göra något som underlättar för dem så bör de tala om detta och fixar de inte detta så bör de tala om det med..... Vi har allaredan Jaktledare i vårt Jaktområde som har slutat använda denna sida.. det är ingen bra lösning men jag förstår dem. Det är ju dom det drabbar mest om inte jägarna kommer.

//Bengt

2013-01-30

Se denna tråd:
http://krut.se/forum/show/9812662/vi-ber-om-ursakt-for-langsam-support

Show 1 to 3