2013-01-23 Kan ni skapa ett annnons torg på Krut

Så att man säkert kan sälja saker på nätet enbart inloggade ska kunna kan se och sälja, köpa saker!
På detta sätt kan man t.ex. sälja vapen mm. Så slipper man Blocket.se
MVH/Janne

2013-01-23

Mitt inlägg till detta om dom(supporten) nu läser detta är att det skulle vara bättre om dom åtgärdade/svarade på dom fel som har uppstått efter deras stora uppdatering under slutet på 2012 innan man börjar med ännu fler saker.

Din tanke [email protected] är det inget fel på men jag personligen tycker att det räcker med buggar/fel på denna sidan, det skulle vara bättre att dom la tid på att fixa dessa först.
Inget personligt mot dig.

2013-01-24

Vad är det för buggar som du har? Jag har inte haft några problem.

2013-01-24

Tittar man runt i forumen här så finns det flera problem men för mig är det bl.a. att jag inte kan komma in på jaktrapporter och jag kan inte ta bort medlemmar.

Om du vill så kan du läsa mitt forum “ Hur funkar supporten??” så förstår du nog varför jag skrev som jag gjorde gällande dit inlägg.

2013-01-30

Vi har tänkt på annonstorg, men vi kommer nog inte att göra det på många år. Det är svårt att konkurrera med Blocket. Man måste nog ha minst tusen aktuella annonser för att det ska bli intressant. Vi har så mycket annat vi vill utveckla.

Supporten har inte funkat bra under januari, men vi ska lägga mer tid på det under februari och mars.

Smålänningen:
Om du inte redan gjort det, så maila gärna [email protected] med följande information:
• Beskrivning av problemet
• Ditt användarnamn
• Jaktlagets namn
• Vilken webbläsar-version du har (Tex “Explorer 8” - Finns oftast under Hjälp / Om..).
• Vilket operativsystem du har (Tex Windows 7)
MVH
Johan, Krut

Edited 2013-01-30
2013-02-01

Blocket är inget bra ställe om man vill sälja t.ex. jaktvapen för osäkert tycker jag!!!

2013-02-01

Man kan ju alltid lägga ut en annons på “Jaktsnack” som bara inloggade Krut-medlemmar ser. Det kostar ju inget.

2013-02-04

Ok då gör jag det. TACK

2013-02-05

Bra!

Show 1 to 9