Jag ser att det är många i forumet som är besvikna på långsam support. Eftersom vi har 40 000 medlemmar så har vi svårt att hinna med att svara på allt. Vi lägger några timmar per dag på att svara på felanmälningar och supportfrågor. Våra programmerare som jobbar för högtryck med att rätta fel och samtidigt utveckla nya funktioner.
Under februari och mars kommer vi att prioritera supporten med för att försöka städa bort alla buggar. Vi vill hellre ha färre funktioner som funkar än fler funktioner med användarproblem. Ge inte upp. Förr eller senare tar vi tag i just ditt problem.
Problemet med webtjänster är att det finns ett 30-tal olika webläsarversioner som används och det som funkar på 29 av dessa kanske inte funkar på den 30e. Generellt sett så fungerar Krut bäst på den senaste versionen av Google Chrome.
Johan, Krut
Jag ser att det är många i forumet som är besvikna på långsam support. Eftersom vi har 40 000 medlemmar så har vi svårt att hinna med att svara på allt. Vi lägger några timmar per dag på att svara på felanmälningar och supportfrågor. Våra programmerare som jobbar för högtryck med att rätta fel och samtidigt utveckla nya funktioner.
Under februari och mars kommer vi att prioritera supporten med för att försöka städa bort alla buggar. Vi vill hellre ha färre funktioner som funkar än fler funktioner med användarproblem. Ge inte upp. Förr eller senare tar vi tag i just ditt problem.
Problemet med webtjänster är att det finns ett 30-tal olika webläsarversioner som används och det som funkar på 29 av dessa kanske inte funkar på den 30e. Generellt sett så fungerar Krut bäst på den senaste versionen av Google Chrome.
Johan, Krut
|