2013-01-28 Vi ber om ursäkt för långsam support!

Jag ser att det är många i forumet som är besvikna på långsam support. Eftersom vi har 40 000 medlemmar så har vi svårt att hinna med att svara på allt. Vi lägger några timmar per dag på att svara på felanmälningar och supportfrågor. Våra programmerare som jobbar för högtryck med att rätta fel och samtidigt utveckla nya funktioner.

Under februari och mars kommer vi att prioritera supporten med för att försöka städa bort alla buggar. Vi vill hellre ha färre funktioner som funkar än fler funktioner med användarproblem. Ge inte upp. Förr eller senare tar vi tag i just ditt problem.

Problemet med webtjänster är att det finns ett 30-tal olika webläsarversioner som används och det som funkar på 29 av dessa kanske inte funkar på den 30e. Generellt sett så fungerar Krut bäst på den senaste versionen av Google Chrome.

Johan, Krut

2013-01-29

Nu är allting på engelska vissa texter går ej att läsa i IE 9 ser för hemskt ut! vad har ni gjort!!!

2013-01-29

Jag har samma problem.

2013-01-29

Samma problem i Chrome (senaste ver)

2013-01-29

Loggade in klockan 14:25 ser ok ut nu! vad hade hänt?

2013-01-30

Vår huvudserver fick inte kontakt med vår översättningsserver under förmiddagen den 29e januari. Därför försvann alla svenska ord och meningar. Felet åtgärdades ca kl 14 samma dag.

Show 1 to 6